اگر کانر شکستم بدهد لایق تایتل شات است!

جاستین گِیجی درباره مبارزه احتمالی برابر مک گرگور سخن گفت.

15:20 07/فروردین/1399
شناسه خبر: ۵۰۸۹

به گزارش mma.ir‌، با اینکه هنوز زمان و حریفی برای بازگشت کانر مک گرگور به طور رسمی اعلام نشده ولی گفته می شود که جاستین گیجی محتمل ترین گزینه و تاریخ ۱۱ جولای ۲۰۲۰ احتمالاً زمان بازگشت بدنام ایرلندی به هشت ضلعی خواهد بود.
برنده این مبارزه می تواند یکی از مدعیان اصلی برای نبرد بر سر عنوان قهرمانی دسته سبک وزن UFC باشد و در آینده ای نه چندان دور با فاتح مبارزه تاریخی حبیب نورماگومدوف و تونی فرگوسن رو در رو شود. حبیب قبلاً در مصاحبه ای گفته که کانر مک گرگور فعلاً لایق نبرد بر سر کمربند قهرمانی نیست و هر گاه حداقل ده مبارزه را برنده شد می تواند دوباره برای کمربند مبارزه داشته باشد ولی جاستین گِیجی با این گفته های حبیب موافق نیست و در اینباره گفت: “فکر می کنم من و کانر می بایست با هم مبارزه کنیم تا نفر شماره یک مدعیان مشخص شود. جدا از آن من به مبارزه با کسی نیاز دارم که من را به عنوان نفر اول مدعیان سبک وزن تبدیل کند.”
کانر در آخرین مبارزه خود که در رویداد UFC 246 و از دسته ولترویت برگزار شد موفق شد دونالد “کابوی” سرونی را در همان راند نخست شکست دهد. دنیل کورمیر پس از آن مبارزه گفت که عملکرد کانر فعلاً در حدی نیست که ضامن مبارزه مجدد برابر حبیب باشد ولی جاستین گِیجی می گوید که پیروزی کانر برابر وی چیزی فراتر از حد کافی برای جواب به انتقادات علیهش خواهد بود.
“او می داند که اگر با من مبارزه کند و من را شکست دهد نه حبیب و نه علی عبدالعزیز (منیجر حبیب) یا هر کس دیگری نمی توانند بگویند که کانر شایستگی مبارزه بر سر عنوان قهرمانی را ندارد. اما تا آن موقع او به این فرصت دست نخواهد یافت.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز