بازگشت مایک آهنی به تاخیر افتاد!

مبارزه تایسون و روی جونز در تاریخ جدید اعلام شده برگزار می شود.

10:59 26/مرداد/1399
شناسه خبر: ۵۶۶۹

به گزارش mma.ir  و به نقل از پایگاه خبری رزم آور، مایک تایسون افسانه سنگین وزن بوکس دنیا و روی جونز جونیور قهرمان اسبق چهار دسته وزنی مختلف قرار بود در تاریخ شنبه ۲۲ شهریور به مصاف یکدیگر بروند اما بنا به گفته RING Magazine این مبارزه به تعویق افتاده و تاریخ شنبه ۸ آذر ۹۹ زمان جدید برگزاری این مبارزه خواهد بود.

طبق ادعای “مجله رینگ” دلیل اصلی این اتفاق این بوده که تیم تایسون احساس کرده که می تواند با برنامه ریزی مجدد برای این رویداد در بازه زمانی بیشتر می تواند درآمد بیشتری داشته باشد. تیم روی جونز هم با این برنامه جدید موافقت کرده است.
اندی فاستِر مدیر اجرایی کمیسیون ورزشی ایالت کالیفرنیا که مبارزه زیر نظر آنها برگزار خواهد شد گفته که در این مبارزه ۸ رانده تشریفاتی هیچ نوع سیستم امتیاز دهی وجود نخواهد داشت و برنده و بازنده ای وجود ندارد مگر اینکه یکی از آنها دیگری را ناک اوت کند. هر چند فاستر معتقد است که نباید چنین اتفاقی در رینگ بیافتد.

“ما نباید مردم را فریب بدهیم و بگوییم که این یک مبارزه واقعیست. این یک مبارزه تشریفاتی است و آنها می توانند مهارتهایشان در بوکس را به نمایش بگذارند ولی من نمی خواهم که آنها تمام زور خود را برای آسیب به دیگری به کار گیرند. آنها یک اسپارینگ سخت خواهند داشت ولی نباید برای ناک اوت هم تلاش کنند. این یک مبارزه ثبت رکورد نیست و نتیجه اش در رکوردها ثبت نخواهد شد. این مبارزه بر سر عنوان قهرمانی جهان نیست و کسی نباید در این مبارزه ناک اوت بشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز