برنامه دِینا وایت برای بوکس در تابستان!

رئیس UFC درباره برنامه های جدی که برای بوکس تدارک دیده می گوید.

17:31 08/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۸۴۴

به گزارش پایگاه خبری mma.ir دِینا وایت می گوید برنامه هایم برای بوکس همچنان ادامه دارند و من قصد دارم تا پس از تابستان تمام برنامه هایی که برای بخش بوکس تدارک دیدم را اجرا کنم.”

بیش از یک سال پیش دِینا وایت گفت که دوست دارد در بهبود و ارتقا دنیای بوکس مشارکت داشته باشد و با وجود امضا قرداد جدیدی با UFC، تقریبا آن برنامه ها نیز در حال اجرا هستند.

او در مصاحبه اخیری که با CNN داشت یکبار دیگر به طرح هایش اشاره کرد. او فکر می کند که دنیای امروزی بوکس دچار نوعی طاعون شده است و درباره اینکه چگونه می توان همه چیز را بهتر کند صحبت کرد: “چیزی که پیرامون بوکس در حال رخ دادن است دوست ندارم این مسئله است که چرا بهترین های این رشته در حال مبارزه نیستند. آن ها، دِئونتی وایلدر و تایسون فیوری را دارند که مبارزه فوق العاده بین آنها با تساوی پایان یافت که مردم آن مبارزه را دوست داشتند.

ریمچی بین آن دو اتفاق نیافتاد و هیچکدام با آنتونی جاشوا مبارزه نمی کند.

آنها می توانستند یک بار دیگر برابر هم مبارزه کنند. می دانید، هر دوی آنها می توانستند با جاشوا مبارزه کنند، پول زیادی بسازند و کلی انرژی و زندگی دوباره به بوکس برگردانند. اما آنها فقط تیشه به ریشه خود زدند. ”

وایت چند سالی است که در برابر کرختی های بوکس قرار گرفته است. در حقیقت، یکی از استدلال های کلیدی او درمورد این است که چرا MMA اینقدر مورد استقبال قرار گرفته این است که UFC همواره مبارزاتی را پایه ریزی می کند که طرفداران دوست دارند ببینند.

اما بعد از کمک به شکل گیری مبارزه پول ساز کانر مک گرگور-فلوید میودر ، وایت آشکار کرد که او تصمیم دارد تا این مشکلات را با بنیان نهادن بخش بوکس زوفا حل کند. این برنامه ها هنوز در حال آماده سازی هستند اما وایت به CNN گفته است که زمانش مشخص شده و تابستان پیش رو خواهیم دید که استارت آن زده می شود. وایت می گوید : من همه برنامه های مربوط به بوکس را بعد از تابستان انجام خواهم داد. وقتی این تابستان تمام شود درمورد کارهایی که در بوکس انجام داده ام زیاد خواهید شنید.
زمانی که برنامه اش اجرا شود یکی از بزرگترین ستاره ها در ورزش در رادار او قرار خواهد گرفت.
آنتونی جاشوا قهرمان سنگین وزن بدون شکست بوکس که قرار است پروژه های زیادی همراه با او انجام شود تا به یکی از مبارزان موفق از نظر درآمد زایی تبدیل شود و به نظر می رسد که وایت می خواهد در بیزینس جاشوا شریک باشد.
وایت می گوید: “اکنون، آنتونی جاشوا باید در آمریکا هم یک ستاره بزرگ باشد ولی نیست.
مبارزه در نیویورک در ۱ ژوئن الزاما او را تبدیل به یک ستاره نخواهد کرد اما امیدوارم که این چنین شود.”
این اولین باری نیست که نام جاشوا با بوکس زوفا بالا آمده است.
زمانی که دِینا وایت برای اولین بار شروع به صحبت درمورد فعالیت در بوکس کرد، جاشوا گفت: “که اگر پیشنهاد او انگیزه کافی در من ایجاد کند صد در صد با بوکس زوفا قرارداد خواهم بست”. بعدها خبر رسید که UFC تمایل داشته است با جاشوا قراردادی ۵۰۰ میلیون دلاری ببندد، اما وایت آن اخبار را تکذیب کرد و جاشوا در تابستان سال گذشته یک قرارداد سه ساله با مچ روم بوکسینگ بست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز