بلفورت به دنبال ریمچ با سیلوا

قهرمان اسبق نیمه سنگین وزن UFC از تمایلش برای مبارزه مجدد برابر هموطنش سخن گفت.

16:46 07/دی/1398
شناسه خبر: ۴۴۱۷

به گزارش پایگاه خبری mma.ir، ماه مِی سال ۲۰۱۸ بود که ویتور بلفورت قهرمان اسبق نیمه سنگین وزن یو اف سی به دنبال شکست برابر لیوتو ماچیدا اعلام بازنشستگی کرد ولی مدت زیادی نگذشته بود که بلفورت ۴۲ ساله از بازگشت خود به میادین سخن گفت و قراردادی با سازمان آسیایی ONE Championship امضا کرد.

بلفورت پس از امضای قرارداد هنوز در هیچ مبارزه ای حضور پیدا نکرده اما اخیراً با انتشار ویدیویی از مبارزه اش برابر هموطنش وندرلی سیلوا در سال ۱۹۹۸ و در اولین حضور یو اف سی در برزیل، بار دیگر از تمایلش برای ریمچ برابر سیلوا خبر داد.

“زمان در حال گذر است. شنیده ام که می خواهی دوباره با من مبارزه کنی؟ امیدوارم این راست باشد. من یک هدیه کریسمس برایت دارم. مایلم تا ریمچی که بیشترین خواستار را در تاریخ ورزش MMA دارد را به تو بدهم. هدیه من را می پذیری؟ اگر این کار می کنی، من پیش از این زمان و مکانش را خبر دادم. نظرت درباره آخر فوریه و مبارزه در سنگاپور چیست؟ سازمان وان چمپیونشیپ یکی از سازمان های ورزشی های مبارزه ای در دنیاست است که بیشترین رشد و ترقی را داشته. وندرلی سیلوا کریسمس مبارک. وان چمپیونشیپ اجازه بده تا به این هواداران فوق العاده این مبارزه را در عالی ترین سطح ورزش های مبارزه ای تقدیم کنیم.”

البته شایان ذکر است که سیلوا پس از جدایی از بلاتور در فکر حضور در رینگ BKFC است و باید دید ریمچ این دو برزیلی در عمل رخ خواهد داد یا نه؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز