بهتری: آینده خوبی را برای MMA پیش بینی می کنم

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی با بیان اینکه آینده خوبی را برای رشته هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) در ایران پیش بینی می کند، گفت: از این پس از جلوی فعالیت های غیررسمی را می گیریم.

16:22 16/فروردین/1400
شناسه خبر: ۶۵۶۵

به گزارش mma.ir و به نقل از پایگاه خبری رزم آور ؛ یوسف بهتری، درخصوص کسب مجوز رشته هنرهای رزمی ترکیبی(MMA) در ایران گفت: فعالیت قانونمند این رشته در ایران آرزوی بسیاری از جوانان بود که می‌خواستند وارد این هنر رزمی شوند؛ اما راه آن را نمی‌دانستند، ما به خاطر استقبال گسترده از این رشته ، تلاش کردیم تا مجوز فعالیت این رشته را از وزارت ورزش و جوانان بگیریم و خدارا شاکریم که در این مسیر موفق شدیم.

وی افزود: اکنون از فعالیت های غیررسمی هنرهای رزمی ترکیبی جلوگیری می شود تا استعدادهای ما در این رشته به هدر نروند و همه چیز روی اصول پیش برود. من آینده خوبی را برای این رشته پیش بینی می کنم و در آینده قهرمانان بزرگی را به دنیای رزمی معرفی می کنیم .

بهتری، خاطرنشان کرد: به طور حتم برای اینکه رشته هنرهای رزمی در ایران پیشرفت کند، از قهرمان بزرگی مانند امیر علی‌اکبری و همه کسانی که باعث آشنایی جوان‌ترها با این رشته شدند کمک می گیریم تا بتوانیم مسیر درستی را برای پیشرفت MMA انتخاب کنیم.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، درخصوص انتخاب توحید بهتری به عنوان رئیس انجمن هنرهای رزمی ترکیبی اظهار داشت: ما باید شخصی را برای ریاست این رشته در ایران انتخاب می‌کردیم که تعلق سبکی به جایی نداشته باشد و از همین رو از توحید حقیقی‌خواستیم تا مسئولیت این رشته را در ایران بر عهده بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز