بیلی جو هم حریف دارچین مکزیکی نشد!

کانلو آلوارز با غلبه بر ساندرز کمربند WBO دسته فوق میان وزن را به سایر کمربندهایش اضافه کرد.

10:43 19/اردیبهشت/1400
شناسه خبر: ۶۶۸۷

به گزارش mma.ir و به نقل از پایگاه خبری رزم آور، یکی از مهمترین رویدادهای بوکس سال ۲۰۲۱ بامداد امروز به میزبانی استادیوم AT&T شهر آرلینگتون ایالت تگزاس امریکا و در حضور هفتاد و سه هزار و صد و بیست و شش تماشاگر مشتاق بوکس برگزار شد.

در مهمترین مبارزه این رویداد که نبرد بر سر عناوین قهرمانی دسته فوق میان وزن بوکس جهان بود، کانلو آلوارز دارنده کمربندهای WBC, WBA و The Ring به مصاف بیلی جو ساندرز بوکسر بی شکست بریتانیایی که دارنده عنوان WBO این دسته بود رفت.

مبارزه ای که پیش از شروعش هم شانس کانلو برای پیروزی در تمامی بنگاه های شرط بندی بالاتر از بیلی جو بود ولی با این وجود برخی امیدوار بودند تا بوکسر بی شکست بریتانیایی یک معجزه خلق کند و دارچین تند مکزیکی را متوقف کند.

با وجود فعالیت زیاد ساندرز و تلاش بسیاری که برای مهار کانلو از خود نشان داد ولی ضربات سنگین کانلو در طول مبارزه از جمله ضربه سنگین آپرکات او در راند هشتم که به چشم راست ساندرز اصابت کرد سبب متورم شدن چشم او و انصرافش از ادامه مبارزه قبل از شروع راند نهم شد.

کانلو پس از مبارزه گفت: “گفته بودم مبارزه تا راند هفتم یا هشتم به اوجش می رسد و این اتفاق افتاد. ولی به آن اندازه ای که انتظارش را داشتم سخت نبود و این نشان می دهد که آمادگی من روز به روز بهتر می شود. راستش را بخواهید من می دانستم که او ادامه نمی دهد. فکر کنم که گونه او را شکستم وقتی به گوشه خودم رفتم به اِدی (مربی کانلو) گفتم که من گونه او را شکستم و بعید است که ادامه بدهد و همین هم شد.”

کانلو آلوارز با این پیروزی رکورد خود را به ۵۶ برد، ۱ باخت و ۲ مساوی ارتقا داد و ساندرز با تحمل اولین شکست دوران حرفه ای خود رکوردش به ۳۰-۱ تنزل پیدا کرد.

با غلبه کانلو بر ساندرز، او حالا سه کمربند از چهار کمربند اصلی قهرمانی دسته فوق میان وزن را در اختیار دارد و تنها کمربند IBF باقی مانده که در تصاحب کالِب پلنت است. کانلو هم مطمئناً خواهان این مبارزه خواهد بود چرا که او قهرمانی بلامنازع و تمامی کمربندهای این وزن را می خواهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز