بینی وایت را له می کنم!

جاستین گیجی گفت در صورتی که کانر زودتر از او تایتل شات بگیرد بینی دِینا وایت را له خواهد کرد.

21:39 20/اسفند/1398
شناسه خبر: ۴۹۶۵

به گزارش mma.ir ، جاستین گِیجی یکی از مدعیان اصلی دسته سبک وزن UFC همچنان منتظر دریافت تایتل شات خود است و گفته یو اف سی می بایست یا مبارزه عنوان قهرمانی بعدی را به او بدهد و یا کانر مک گرگور را پیش روی من قرار داد.

گِیجی پس از پیروزی بر دونالد سرونی در سپتامبر سال گذشته منتظر رقیب بعدی خود است و امیدوار است تا یو اف سی او را شایسته دریافت تایتل شات بداند. با وجود اینکه شش ماه از آخرین مبارزه او می گذرد ولی همچنان هیچ مبارزه و حریفی برای او در نظر گرفته نشده است. جاستین که در رویداد اخیر UFC 248 بین تماشاگران حضور داشت در مصاحبه با شبکه ESPN گفت که یو اف سی به او یک مبارزه برابر دَن هوکر را پیشنهاد داد ولی او این پیشنهاد را رد کرد چون به کمتر از مبارزه بر سر عنوان یا نبرد با مک گرگور راضی نیست و از وی درباره اینکه اگر سازمان قبل از او به مک گرگور تایتل شات بدهد چه واکنشی نشان خواهد داد چیزی نپرسید!

“بد جور عصبانی خواهم شد‌. با مشت به بینی لعنتی دِینا وایت خواهم کوبید. اگر شما بخواهید فرصتی را که روی میز من است از من دور کنید من با شما می جنگم. نمی دانم که شما از من چه می خواهید. این عادلانه نیست من آدم خیلی منطقی هستم من به رئیس (دِینا وایت) احترام می گذارم ولی اگر سعی کند کاری را که ناعادلانه است انجام دهد من با او درگیر می شوم. آنها می گویند که ما این مبارزه را به گیجی پیشنهاد دادیم. مزخرف است. آنها هرگز با من تماسی نداشته اند. حتی یک کلمه هم به من نگفتند. تمامش مزخرف است. ببینید کانر یک گاو پر شیره. ما همه به او احتیاج داریم. من به او نیاز دارم. شما هم بهش نیاز دارید. دِینا هم بهش احتیاج داره. اگه شما سعی کنید این غذا رو از سر میز من بردارید بدجور باهاتون به دعوا می افتم. من به ترفندهای سیاستی اجازه نمی دهم که آن را از من بگیرد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز