تار عنکبوت برای مک گرگور تنیده شد!

اندرسون سیلوا از یو اف سی خواست تا مقدمات یک مبارزه برابر کانر مک گور را فراهم سازد.

14:34 21/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۹۸۸

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، اندرسون سیلوا قهرمان اسبق دسته میان وزن UFC بار دیگر از تمایلش برای انجام یک سوپرفایت برابر کانر مک گرگور قهرمان سابق دسته های پر وزن و سبک وزن UFC سخن گفت. تا پیش از این خود مک گرگور هم از ایده برگزاری یک مبارزه برابر اسطوره برزیلی استقبال کرده بود و همین باعث شد تا سیلوا بار دیگر از دِینا وایت رئیس UFC تقاضا کند تا مقدمات برگزاری این ابر مبارزه را فراهم کند.
سیلوا در گفتگو با TMZ Sports از دِینا وایت درخواست کرد تا مبارزه با کانر مک گرگور در وزن توافقی ۱۸۰ پوند انجام شود.
“معتقدم این مبارزه برای این ورزش و هواداران بسیار جالب خواهد بود. اما این سوال خوبی برای دِینا وایت خواهد بود چون کانر چالش را پذیرفته و من هم ابن چالش را قبول کرده ام. ما ففط به دنبال یک فرصت هستیم. پس مشکل چیست؟!زود باش رئیس. این نمایش رو به هواداران هدیه بده،این مبارزه رو به هواداری بزرگ UFC هدیه بده. دو شخص بزرگ با دو نام بزرگ! می فهمی؟ پول خوبی برات داره دِینا و چالش خوبی برای من و کانر هست. معتقدم که می توانم وزنم را به ۱۸۰ پوند کاهش دهم. مک گرگور هم می تواند وزنش را به ۱۸۰ پوند افزایش دهد. باور دارم که این مبارزه برای خوبی هم برای من و هم برای کانر است. تجربه خوبی هم برای هواداران خواهد بود. مخصوصاً برای هواداران این ورزش. این یک ابر ابر ابرمبارزه است. اندرسون سیلوا و کانر مک گرگور.”
اما سوال جدی این است که آیا دِینا وایت علاقه ای به فراهم کردن زمینه برگزاری این مبارزه دارد؟! در حال حاضر سیلوا نخشت باید به مبارزه پیش رویش در UFC 237 برابر جارِد کانونییر بیاندیشد و پس از آن می تواند به گزینه های پیش رو فکر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز