تازه ترین عضو ایرانی UFC سوژه ی رسانه های خارجی

امضا قرارداد امیر علی اکبری با سازمان یو اف سی بازتاب بسیار گسترده ای در رسانه های خارجی به دنبال داشت.

14:28 18/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۹۴۶

به گزارش پایگاه خبری MMA.IR ، ام ام ای فایتینگ در پایگاه اینترنتی خود با این عنوان که امیر علی اکبری کشتی گیر سنگین وزن ایرانی با یو اف سی قرار بست، از وی به عنوان تازه ترین عضو دسته ی سنگین وزن یو اف سی نام برد و در ادامه به رکورد قابل توجه علی اکبری ۱۰-۱ اشاره کرد و از مبارزه او با هیث هرینگ آمریکایی در رایزین یاد کرد .این پایگاه خبری در ادامه از گشتی گیر بودن علی اکبری قبل از ورود به ام ام ای گفت و همچنین گریزی به محرومیت وی در کشتی زد.
ام ام ای فایتینگ در پایان به امضای قرارداد یو اف سی توسط امیر علی اکبری در مقابل دوربین های خبرنگاران پرداخت.
شبکه آمریکایی ای اس پی ان در پایگاه اینترنتی خود در این رابطه نوشت: یو اف سی با قهرمان سابق کشتی جهان قرارداد امضا کرد. ای اس پی ان، با بیان این موضوع که علی اکبری یکی از برترین فایتر های سنگین وزن در جهان است از گزارش مقامات یو اف سی مبنی بر توافق و عقد قرارداد با امیر علی اکبری به این شبکه خبر داد.
این پایگاه اینترنتی همچنین به تنها باخت علی اکبری در مقابل میکرو کرو کاپ در سازمان رایزین اشاره کرد و در ادامه به برد او در مقابل دنیل امیلانچوک که سابقه مبارزه در یو اف سی را دارد اشاره کرد.
سایت خبری تحلیلی آسیا ام ام ای نیز به امضا قرارداد امیر علی اکبری با یو اف سی پرداخت و عنوان کرد: یو اف اسی یکی از بالاترین قرارداد های خود در جهان را اعلام کرده است. آسیا ام ام ای در ادامه به سابقه درخشان علی اکبری در کشتی اشاره کرد و در پایان با منبع قرار دادن شبکه ای اس پی ان ، صحت این قرارداد را اعلام کرد.
پایگاه اینترنتی ام اس ان نیز در بخش ورزش به این موضوع پرداخت. ام اس ان با این عنوان که امیر علی اکبری کشتی گیری سنگین وزن ایرانی با یو اف سی به توافق رسید به پیروزی او در مقابل شلتون آمریکایی با ناک اوت اشاره کرد و سپس گریزی به کشتی زد و از عنوان های کسب شده توسط امیر علی اکبری در کشتی فرنگی نوشت.
پایگاه اینترنتی آمریکایی شرداگ هم که بصورت تخصصی به هنرهای رزمی ترکیبیی می پردازد نیز به موضوع قرارداد امیر علی اکبری با یو اف سی پرداخت .
همچنین خبر امضا قرارداد امیرعلی اکبری بازتاب گسترده ی در رسانه های تخصصی ام ام ای در جهان داشت . از جمله ام ام ای یو کی، ام ام ای بتز، فایت فول، ام ام ای نیوز، ام ام ای پرتال و بسیاری دیگر از رسانه ها و خبرگزاری خارج کشور به صورت گسترده به این موضوع پرداختند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز