تا وقتی من هستم دسته جدیدی در UFC ایجاد نخواهد شد!

دِینا وایت نسبت به شایعات مربوط به ایجاد کلاس وزنی ۱۶۵ پوند واکنش نشان داد.

23:11 09/فروردین/1398
شناسه خبر: ۶۳۱

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، از مدت ها قبل صحبت هایی راجع به تصمیم یو اف سی برای ایجاد دسته وزنی ۱۶۵ پوند شنیده می شود و دِینا وایت رئیس سازمان هر بار و به طور مکرر این شایعات را رد می کند.
وایت در آخرین واکنش نسبت به این خبرها در مصاحبه ای که با Barstool Sports داشت گفت:
“در طی هفت سال آینده من قول می دهم که چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد. من هفت سال دیگر اینجا هستم و هر وقت دوران من تمام شد آنها می توانند دسته های: ۱۸۰،۱۶۵ و ۱۲۲ را ایجاد کنند. وقتی من رفتم می توانند هر کاری که می خواهند انجام بدهند اما تا وقتی من هستم این اتفاق رخ نخواهد داد.”
وایت دلیل این ممانعت خود را جلوگیری از رفتن فایترها از کلاس وزنی اصلی خود به دسته های دیگر عنوان می کند:
“همه آن فایترهایی که می دانند نمی توانند در دسته های ۱۷۰ یا ۱۵۵ پوند برنده شوند از این کشتی پیاده خواهند شد. اگر شما نگاهی به دسته ۱۷۷ یا ۱۵۰ بیاندازید جمع بسیاری از فایترها رو آنجا می بینید که یکجا جمع شده اند. عثمان،وودلی،کاوینگتون،پسر شگفت انگیز،هافائل دوس آنجوس،ماسویدال،آسکرن،تیل،پونزینیبیو،لاولر،ادواردز. این از ۱۷۰ پوند! سبک وزن های دسته ۱۵۵ پوند مثل حبیب،کانر،تونی،پویریر،یاکوئینتا،کوین لی که حوالی ولترویت می پرند تا آن دسته را بهتر کنند.ادسون باربوزا،گِیجی،پتیس هم همینطور یا سرونی،فلدر،گیلسپی و دیاز. وقتی شما دسته ۱۶۵ پوند را ایجاد کنید ، شما به طور کامل این دو دسته را آبکش کرده اید و این اتفاق تا وقتی من اینجا باشم رخ نخواهد داد. ما کلی فایتر جمع شده در این دو دسته داریم که مبارزات فوق العاده بسیاری می توانند ایجاد کنند. ما هیچ نیازی به دسته ۱۶۵ پوند نداریم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز