تغییر لحن مثبت کاوانا درباره کانر!

مربی مک گرگور از بازگشت قریب الوقوع فایترش به کیج می گوید.

20:29 28/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۱۰۹۴

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، جان کاوانا مربی کانر مک گرگور در اواخر ماه آوریل به رسانه های خبری mma گفته بود که مدتهاست کانر را ندیده و پس از شکست فایترش برابر حبیب نورماگومدوف در ماه اکتبر سال قبل ارتباط بین آنها کم و کمتر شده است. همین صحبت های او باعث شد تا شایعاتی مبنی بر اتمام همکاری این مربی و فایتر در محافل مختلف پراکنده شود اما در عمل چنین اتفاقی رخ نداد و لحن کاوانا درباره آخرین وضعیت کانر و خودش تغییر مثبتی داشته.
“فکر نمی کنم شکی در رابطه با مربیگری من برای کانر باشد. مطمئنم که کنار او خواهم بود. در حال حاضر ما بیشتر روز با هم صحبت می کنیم. او هنوز مبارزه ثبت شده ای ندارد ولی به زودی خواهد داشت. ما تیم قدیمی خود را بار دیگر در کنار همدیگر خواهیم داشت و شروع به برنامه ریزی،تمرین و تسخیر رویدادها خواهیم کرد. شکی ندارم که کانر بار دیگر این کار را می کند.”
اگر چه خبر همکاری دوباره کانر و کاوانا خبر خوشایندی برای طرفداران بدنام ایرلندی است اما در حال حاضر هواداران او بیشتر درباره زمان بازگشت کانر و حریف او مشتاق هستند. تا پیش از این شایعاتی مبنی بر مبارزه کانر برابر دونالد سرونی شنیده می شد که البته کابوی پس از بازگشت تونی فرگوسن قرار است با او در UFC 238 مبارزه کند. گزینه بعدی احتمال مبارزه سوم او برابر نیت دیاز بود که البته مبارزه دیاز هم برابر آنتونی پتیس ثبت شد و در حال حاضر محتمل ترین گزینه ای که برای مبارزه برابر مک گرگور باقی مانده جاستین گِیجی است. باید منتظر ماند و دید که آیا این مبارزه دیدنی رخ خواهد داد یا خیر؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز