تقابل ‘تی وود’ و ‘آشوب’ در یو اف سی وگاس ۱۱

تایرون وودلی و کولبی کاوینگتون در تیتر این رویداد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

20:45 28/شهریور/1399
شناسه خبر: ۵۷۸۶

به گزارش mma.ir ، رویداد UFC Fight Night 178 یا همان UFC Vegas 11 بامداد یکشنبه ۳۰ شهریور ۹۹ به میزبانی سالن اختصاصی ‘یو اف سی اِیپِکس’ در لاس وگاس نوادا برگزار خواهد شد.

در تیتر مبارزات این رویداد شاهد یک مبارزه حساس از دسته ولترویت بین تایرون وودلی (۱۹-۵-۱) قهرمان اسبق این دسته و کولبی کاوینگتون (۱۵-۲) قهرمان موقت سابق ولترویت خواهیم بود. وودلی پس از شکست برابر کامارو عثمان در UFC 235 و از دست دادن کمربند قهرمانی خود هر چه منتظر ریمچ با عثمان ماند ولی یو اف سی این مبارزه را به او نداد و او پس از یک سال برای مبارزه با گیلبرت برنس قدم به کیج گذاشت تا شاید با غلبه بر این مبارز برزیلی بار دیگر تایتل شات را به دست آورد ولی در نهایت برابر برنس مغلوب شد و حالا دو شکست پیاپی عملکردی نه چندان مطلوب برای پادشاه اسبق و ۳۸ ساله محسوب می شود. در سمت مقابل کاوینگتون منفور پس از پیروزی برابر رافائل دوس آنجوس در UFC 225 کمربند قهرمانی موقت ولترویت را کسب کرد ولی سپس از این عنوان خلع شد. او سپس رابی لالِر را هم مغلوب کرد تا رکورد هفت پیروزی پی در پی را برای خود به ثبت برساند و همین عملکرد او سبب شد تا سازمان او را لایق دریافت تایتل شات و نبرد برابر کامارو عثمان قهرمان این دسته بداند. هر چند کاوینگتون برابر عثمان در راند پنجم با ضربات سنگین مشت کابوس نیجریه ای با ناک اوت فنی شکست را پذیرا شد. حال باید دید که سرنوشت مبارزه این دو غول ولترویت به کجا خواهد رسید؟!

در نبرد پیش از مبارزه اصلی این رویداد هم دونالد سرونی (۳۶-۱۵-۰-۱) مبارز ۳۷ ساله با نیکو پرایس (۱۴-۴-۰-۱) ۳۰ ساله مبارزه خواهد داشت. کابوی کهنه کار عملکرد مطلوبی در مبارزات اخیرش نداشته و در چهار مبارزه اخیرش چهار شکست دیده می شود (برابر تونی فرگوسن، جاستین گِیجی، کانر مک گرگور و آنتونی پتیس). آخرین باری که کابوی در یک دوئل پیروز شده به ماه می ۲۰۱۹ بازمی گردد که توانست برابر ال یاکوئینتا غلبه کند. در سمت مقابل نیکو پرایس در مبارزات اخیرش عملکردی سینوسی داشته و مبارزاتش را یک در میان پیروز شده است. او آخرین مبارزه خود را برابر ویسنته لوک شکست خورده و اگر طبق آمار اخیر او قضاوت کنیم او می بایست مبارزه برابر سرونی را پیروز شود ولی باید دید که در عمل چه اتفاقی رخ خواهد داد.

در یک مبارزه از دسته میان وزن این رویداد هم، حمزه چیمائف (۸-۰) مبارز چچنی الاصل مقیم سوئد برای نخستین بار و پس از حل موضوع ویزای امریکا خود، در خاک ایالات متحده قدم به کیج خواهد گذاشت. حریف او در این رویداد جرالد میرشارت (۳۱-۱۳) است که از شش مبارزه آخر خود تنها در دو مبارزه پیروز بوده و نتیجه چهار نبرد دیگر را واگذار کرده است.

برنامه کامل رویداد یو اف سی وگاس ۱۱ بدین شرح می باشد:

مبارزات مقدماتی:

پر وزن: دریک مینر برابر تی جِی لِرِمی
خروس وزن: اندره یِوُل برابر ایروین ریورا
خروس وزن: جورنی نیوسان برابر رندی کاستا
خروی وزن زنان: جسیکا رُز کلارک برابر سارا الپر
مگس وزن: جردن اسپینوزا برابر دیوید دووراک
مگس وزن زنان: مایرا بوئنو سیلوا برابر مارا رومرو بورِلا

مبارزات اصلی:
میان وزن: کوین هالند برابر دَرِن استوارت
کاه وزن زنان: مکنزی دِرن برابر رَندا مارکوس
نیمه سنگین وزن: جانی واکِر برابر رایان اِسپَن
میان وزن: حمزه چیمائف برابر جرالد میرشارت
ولترویت: دونالد سرونی برابر نیکو پرایس
ولترویت: کولبی کاوینگتون برابر تایرون وودلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز