تمجید تایسون فیوری از حبیب نورماگومدوف

تایسون فیوری، حبیب نورماگومدوف را به دلیل خداحافطی از ورزش در اوج ستود.

09:03 14/بهمن/1400
شناسه خبر: ۷۱۹۲

به گزارش mma.ir و به نقل از راشاتودی، حبیب نورماگومدوف مدت کوتاهی پس از دفاع از عنوان سبک وزن خود در UFC در برابر جاستین گیتجه آمریکایی در ابوظبی با رکورد شکست ناپذیر ۲۹ برد و بدون باخت از هنرهای رزمی ترکیبی کنار رفت. او تاکنون در برابر پبشنهادهای مالی گزاف برای بازگشت به این رشته خودداری کرده است.

فیوری که در رده‌های حرفه‌ای نیز شکست ناپذیر است عملکرد این ورزشکار رشته هنرهای رزمی ترکیبی را ستود و گفت: حبیب بهترین کار ممکن را انجام داد. آمد و همه مبارزات را برد و در بهترین زمان ممکن در اوج کنار رفت.

حبیب نورماگومدوف، مبارز شکست‌ناپذیر رشته هنرهای رزمی ترکیبی توانست در ابوظبی امارات بیست و نهمین پیروزی خود را نیز در بیست و نه مبارزه در این رشته به دست بیاورد. با این حال خبر خداحافظی او شوک بزرگی به این ورزش زد. حبیب که با پای چپ مصدوم و دو انگشست شکسته وارد قفس شده بود، بعد از مبارزه به روسیه برگشت تا در بیمارستان بستری شود.

فیوری نیز از بزرگان بوکس سنگین وزن جهان است. کمربند قهرمانی دبلیو بی سی در اختیار این بوکسور بریتانیایی است. با وجود تمام آسیب‌های وارد آمده به دئانتی وایلدر، ملقب به بمب افکن برنزی، بلافاصله به منظور بازپس‌گیری کمربند قهرمانی خود تقاضای ریمتچ (بازی مجدد) کرد و باید دید این مبارزه در چه زمانی برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز