جنجال آفرینی دیگر از قهرمان UFC

جونز به دلیل رانندگی در حالت مستی و استفاده از سلاح گرم بازداشت شد.

17:51 08/فروردین/1399
شناسه خبر: ۵۰۹۷

به گزارش mma.ir ، جان جونز قهرمان دسته نیمه سنگین وزن سازمان یو اف سی به دلیل رانندگی در حالت مستی، استفاده سهل انگارانه از سلاح گرم، نداشتن بیمه ماشین و همچنین پیدا شدن بطری مشروب سرباز (یک تخلف قانونی در ایالات متحده امریکا) توسط پلیس شهر البوکرکی ایالت نیومکزیکو بازداشت شد.
طبق ادعای KOAT 7 Action News ساعت یک بامداد تماس هایی با پلیس محلی گرفته شده و خبر چند شلیک به آنها داده شد و پلیس بلافاصله به محل رفته و جان جونز را در خودرویی که هنوز روشن بود پیدا کرد و چون قضیه مشکوک به نظر می رسید از او تست هوشیاری گرفته شد که جوابش هم مثبت بود. از ماشین جونز یک اسلحه و همچنین بطری مشروب از نوع Recuerdo که در باز بود هم کشف کرد که البته جونز استفاده از اسلحه را رد کرد.
پلیس در این باره گفته: “به عنوان بخشی از تحقیقات در مورد این حادثه ، واحد کاهش خشونت اسلحه ما سلاح گرم و گلوله را مورد آزمایش قرار می دهد تا مشخص کند آیا این اسلحه در صحنه حادثه این مورد استفاده قرار گرفته است. کاهش خشونت اسلحه در البوکرکی اولویت اصلی ما است.”
این نخستین باری نیست که جونز در موارد این چنینی جنجال آفرینی می کند. او در سال ۲۰۱۲ به دلیل رانندگی در حالت مستی و برخورد با تیر چراغ برق در نیویورک بازداشت شد. او سال ۲۰۱۵ هم با یک زن حامله تصادف کرد وسپس از محل حادثه گریخت که به همین دلیل عنوان قهرمانی UFC هم از او پس گرفته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز