جنگ کاستا و ویتاکر برای عنوان قهرمانی موقت؟!

در صورت رسمی شدن مبارزه آدسانیا و بلاهوویچ، دو مدعی قهرمانی میان وزن برای تصاحب کمربند قهرمانی موقت رو در روی یکدیگر خواهند ایستاد.

08:46 23/آذر/1399
شناسه خبر: ۶۱۹۴

به گزارش mma.ir، اسرائیل آدسانیا قهرمان بی شکست دسته میان وزن یو اف سی قصد دارد تا در سال ۲۰۲۱ به یک وزن بالاتر رفته و برای حمله به کمربند قهرمانی نیمه سنگین وزن یو اف سی به مصاف یان بلاهوویچ مدافع عنوان قهرمانی برود تا در صورت پیروزی به باشگاه “چمپ چمپ ها” (قهرمان دو کلاس وزنی) بپیوندد.

اکنون به ادعای ولید اسماعیل مدیر برنامه های پائولو کاستا، اگر همه چیز طبق این برنامه پیش برود، سازمان یک مبارزه بر سر کمربند قهرمانی موقت میان وزن بین پائولو کاستا و رابرت ویتاکر در نظر خواهد گرفت.

کاستا برزیلی تا قبل از مبارزه با آدسانیا در یو اف سی ۲۵۳، بدون شکست در حال تاخت و تاز بود ولی برابر قهرمان با ناک اوت مغلوب شد. ویتاکر هم بعد از باخت برابر آدسانیا در یو اف سی ۲۴۳ دو پیروزی پی در پی برابر درن تیل و جرد کنونیر کسب کرده است.

اگر مبارزه کاستا و ویتاکر شکل بگیرد، پیروز آن مبارزه به احتنال زیاد در اواخر سال ۲۰۲۱ با آدسانیا برای یکی کردن عناوین قهرمانی میان وزن ریمچ خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز