جونز – سانتوس ، نونس – هالم دو مبارزه جدید برسر کمربند قهرمانی یو اف سی

دو مبارزه بسیار مهم برسرعنوان قهرمانی دسته های نیمه سنگین و خروس وزن به ثبت رسید.

14:16 08/فروردین/1398
شناسه خبر: ۶۱۳

به گزارش پایگاه خبری MMA.ir ، دو مبارزه بسیار حساس و سرنوشت ساز برای رویداد بزرگ UFC 239 ثبت شد که در شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا در سالن معروف T-Mobile به تاریخ پانزدهم تیرماه سال جاری برگزار میشود.

در مین اونت و مهمترین مبارزه رویداد جان جونز اسطوره و ستاره بزرگ مبارزات آزاد برای بار دوم از عنوان قهرمانی جدیدش دفاع خواهد کرد و اینبار تیاگو سانتوس برزیلی را پیش روی خود میبیند که تاکنون در دسته نیمه سنگین شکستی نخورده و چهار پیروزی پیاپی را یدک میکشد.

در مبارزه دوم آماندا نونس باید برای بار چهارم از عنوان قهرمانی دسته خروس وزن بانوان اینبار درمقابل قهرمان اسبق یو اف سی و بوکس حرفه ای دنیا «دختر واعظ» هالی هالم دفاع نماید!

نونس به هیولای بی حرف و حدیث دنیای مبارزات زنان تبدیل شده که نامهای بزرگی همچون روندا روزی ، کریس سایبورگ و میشا تیت را در راند نخست به طرز تحقیرآمیزی نابود کرده است و حال به دنبال قربانی بزرگ دیگری هستش از آنطرف هالم نیز که یکبار با شکست روندا روزی توانسته بود جهان را در شوک فرو ببرد اینبار نیز به دنبال تکرار همان کار می باشد.

آماندا نونس همچنین قهرمان پروزن بانوان نیز می باشد و هنوز تکلیف کمربند قهرمانی آن دسته مشخص نیست ، آیا نونس برای اولین بار در تاریخ میتواند از دو عنوان قهرمانی در یو اف سی بصورت همزمان دفاع نماید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز