حریف بعدی علی اکبری چه کسی خواهد بود؟

سازمان وان چمپیونشیپ از سه گزینه احتمالی برای مبارز سنگین وزن ایرانی سخن به میان آورد.

00:06 27/مرداد/1400
شناسه خبر: ۶۹۰۸

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، امیر علی اکبری (۱۰-۲) مبارز سنگین وزن ایرانی اولین مبارزه خود در قفس سازمان وان چمپیونشیپ را آنطور که انتظار داشت پیش نبرد و با باختی شوکه کننده مغلوب کانگ جی وون از کره جنوبی شد.
با این وجود علی اکبری به محل تمرین خود برگشت و تمرینات خود را با انگیزه بیشتر ادامه داد تا در مبارزه دوم خود باخت اولش را جبران و به مسیر پیروزی باز گردد.
امیر علی اکبری به خوبی می داند که پس از ناکامی در مبارزه قبلی باید چند برد را به دست آورد تا بتواند جواز مبارزه با آرجان بولار هندی قهرمان حال حاضر سنگین وزن را کسب کند.
پس سه گزینه ای که سازمان به عنوان محتملترین گزینه ها برای مبارزه بعدی علی اکبری مطرح کرده بدین شرح می باشند:

۱- برندون وِرا:
این مبارز امریکایی-فیلیپینی قهرمان پیشین دسته سنگین وزن وان چمپیونشیپ است که امیر علی اکبری بلافاصله پس از امضای قرارداد با این سازمان آسیایی او را به چالش کشید ولی برندون ورا چالش او را پس زد و گفت “قبل از اینکه دهانت را باز کنی بهتر است اولین مبارزه خودت را با برد پشت سر بگذاری.” هم ورا هم علی اکبری مبارزه آخرشان را واگذار کرده اند ولی با این وجود اگر سازمان این دو مبارز را برابر هم قرار دهد، در صورت پیروزی علی اکبری او می تواند یک گام دیگر خود را به مبارزه سر کمربند قهرمانی نزدیک کند.

۲-آناتولی مالیخین:
مبارز بی شکست روسی (۹-۰) در همان شبی که علی اکبری با کانگ جی وون مبارزه داشت، قبل از مبارز کشورمان وارد قفس شد و توانست حریف برزیلی خود را مقتدرانه از پیش رو بردارد. مالیخین مبارزه علی اکبری را از رختکن محل برگزاری با دقت زیر نظر داشت و پس از شکست علی اکبری بسیار خوشحال و هیجان زده بود. همین اتفاق کافی بود تا امیر منتظر فرصتی برای رویارویی با این فایتر روس باشد. این اتفاق یک بار تا آستانه نهایی شدن پیش رفت ولی این مبارزه کنسل شد و تا به امروز سرنوشت برنامه ریزی مجدد آن در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

۳- اسلام عباسوف:
این مبارز مخوف روس هم رکورد ۶-۰ را در کارنامه خود دارد و تا کنون شکستی را در مسابقات حرفه ای MMA تجربه نکرده است و تمام بردهایش در همان راند اول رقم خورده است.
همانند هموطنش مالیخین، سازمان یک مرتبه ترتیب مبارزه او با علی اکبری را داده بود که یک حادثه رانندگی در کشورش روسیه سبب شد تا او نتواند خود را به مبارزه با علی اکبری برساند و مبارزه کنسل شد.
اگر سازمان وان چمپیونشیپ بار دیگر ترتیب این مبارزه را بدهد برای بسیاری این یک نبرد هیجان انگیز خواهد بود. چراکه عباسوف تاکنون شکستی در کارنامه نداشته و باید دید علی اکبری می تواند اولین فایتری لقب بگیرد که موفق شده ترمز این غول روسی را بکشد یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز