داستین پویریر در اندیشه قهرمانی در سال ۲۰۲۰

پویریر: نمی خواهم قهرمان موقت باقی بمانم و باید عنوان قهرمان اصلی را کسب کنم.

20:49 05/بهمن/1398
شناسه خبر: ۴۶۳۵

به گزارش mma.ir ،داستین پویریر از زمان مبارزه با حبیب نورماگومدوف به دلیل مصدومیت طولانی مدت مفصل ران ، که در نهایت منجر به جراحی وی شد ، از هشت ضلعی فاصله گرفت و اکنون قصد دارد در ماه آوریل به هشت ضلعی بازگردد. داستین، اظهار امیدواری کرد که این آغاز صعود او به یک دوران جدید در یو اف سی است.

داستین پویریر در رابطه با بازگشت خود به یو اف سی پس از اتمام دوران مصدومیتش گفت:هدف من تبدیل شدن به قهرمان بلامنازع جهان است. می خواهم هواداران را سرگرم کنم و نبرد های خوبی را انجام دهم.من می خواهم قهرمان بی چون و چرا باشم.نمی خواهم که همه بگویند او قهرمان موقت است، دوست دارم که بگویند داستین قهرمان است”.

پویریر در مورد این سوال که می خواهد در سال جدید چه رویکردی داشته باشد گفت: “من با خودم صادق هستم.من فکر می کنم بهترین سال های مبارزه پیش روی من قرار دارند.من ۳۱ ساله هستم وفکر می کنم سه سال آینده ،سال هایی با مبارزات برتر برای من خواهد بود”.

پویریر در مورد بازی مجددش با حبیب گفت: “به دلیل مصدمیتی که داشتم، هیچ پیشنهادی از سوی یو اف سی برای مبارزه با حبیب به من داده نشد”.

داستین پویریر در پایان افزود: من سالمم و احساس خوبی دارم.درحال تمرین هستم و بهتر می شوم.امسال میخواهم سه بار مبارزه کنم !حتی وزن خود را کاهش می دهم.تکنیک های مبارزه ام را ارتقا می دهم و می خواهم در ماه آوریل بجنگم!”.

داستین پس از شکست در مقابل حبیب و پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود ، اکنون با انگیزه ی بیشتر درصدد بازگشت به هشت ضلعی است و باید دید در سال جدید چه رویکردی خواهش داشت و باید دید، برای مبارزه با بازی مجدد با حبیب آمادگی دارد، یا در اندیشه اهداف دیگری در هشت ضلعی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز