داستین پویریر فایتر سرسختیست ولی در سطح من نیست!

حبیب نورماگومدوف ضمن تمجید از عملکرد اخیر داستین مدعی شد که مبارزه با پویریر تفاوتی با مبارزات قبلی اش نخواهد داشت و او پیروز میدان خواهد شد.

13:05 21/تیر/1398
شناسه خبر: ۱۵۱۵
به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، حبیب نورماگومدوف قهرمان دسته سبک وزن UFC در تیتر مبارزات رویداد UFC 242 که شانزدهم شهریور به میزبانی ابوظبی برگزار خواهد شد به مصاف داستین پویریر قهرمان موقت سبک وزن خواهد رفت‌.
جمعه گذشته و در جریان کنفرانس خبری تابستانه UFC که در لاس وگاس برگزار شد ، نورماگومدوف (۲۷-۰) طی صحبت هایی که درباره مبارزه پیش رویش با داستین پویریر داشت، ضمن تمجید نسبت به عملکرد پویریر و احترام به او گفت که او را هم همانند حریفان قبلی له خواهد کرد.
“می خواهم حریفانم را له کنم. این چیزیست که می خواهم انجام دهم. برایم مهم نیست که حریفم داستین باشد، تونی باشد و یا هر کس دیگری. وقتی وارد قفس شوم حریفم را له می کنم. برخی درباره شش پیروزی پیاپی او حرف می زنند اما درباره بیست و هفت پیروزی پی در پی من چطور؟یازده سال بدون شکست! من این شخص (داستین پویریر) را دست کم نمی گیرم و می دانم که چالش سختی است ولی این آدم در سطح من نیست.”
پویریر (۲۵-۵-۱) در آخرین مبارزه خود با پیروزی بر مکس هالووی موفق شد کمربند قهرمانی موقت سبک وزن را از آن خود کند. عقاب داغستان می گوید از اینکه داستین توانست مکس را شکست دهد کمی شگفت زده شد ولی در مبارزه پیش رویش با او ، الماس شانسی برای درخشش نخواهد داشت.
“داستین فرد سرسختی است. او بیشتر از بیست مبارزه در یو اف سی دارد و از تجربه خوبی هم برخوردار است. صادقانه بگویم در مبارزه آخر انتظار داشتم که مکس برنده شود و با پیروزی داستین کمی شگفت زده شدم. او توان مشت زنی خوبی دارد و کار با پایش هم خوب است. اما در شش مبارزه آخرش او تنها با فایترهای استرایکر مبارزه کرده و هرگز با فایتری که مثل من و با سبک من در مبارزات کشتی بگیرد مبارزه ای نداشته. فکر می کنم شب سختی برایش خواهد بود. این نظر من است چون او باید آماده باشد. من در تمام آن شب با او کشتی خواهم گرفت، خسته اش خواهم کرد و در نهایت او را تسلیم خواهم کرد. این نقشه من برای این مبارزه است!”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز