دیلاشاو؛ این بار وداع با اسپانسر

تی جی دیلاشاو حمایت اسپانسر خود را از دست داد.

09:25 22/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۱۰۰۴

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، گویا حاشیه های تی جی دیلاشو تمامی ندارد. اسپانسر رسمی او مانستر انرژی، از پایان یافتن حمایت خود از این قهرمان سابق یو اف سی خبر داد. آریل شارون، در تویتی نشان داد که قرارداد تبلیغاتی که در دسامبر ۲۰۱۸ امضا شد، دیگر هیچ رسمیتی ندارد و این پایان قرارداد با دیلاشاو خواهد بود. هانس مولنکمپ، نیز صحت این اخبار را تایید کرده است. قهرمان سابق یو اف سی پس از مثبت اعلام شدن تست دوپینگش در حال سپری کردن تعلیق دوساله ی خود است.
تی جی دیلاشاو پس از شکست در چهار مسابقه، در پنجمین مسابقه اش،حریف خود را در ۳۲ثانیه ناک اوت کرد و این برد مشکوک باعث شد تا از او تست دوپینگ گرفته شود، که نتیجه ی آن مثبت اعلام شد و باعث تعلیق دوساله ی او شد. تی جی ،به جرم خود اعتراف کرد و کمربندش را به یو اف سی پس داد.
علی رغم اتفاقاتی که برای فایترهای تحت حمایت مانستر انرژی ،پیش می آید ولی ،او قراردادش را به این راحتی لغو نمی کند. این شرکت قرارداد خود را با کانر مک گرگور ، لغو نکرد. در اینجا به نظر می رسد مسئله مالی بسیار هائز اهمیت بوده و محبوبیت کانر در این قضیه بی تاثیر نبوده است.
تی جی دیلاشاو هنوز در رابطه با این قضیه توضیحی ارائه نکرده است. او که ۳۵ سال سن دارد، در سال ۲۰۲۱ می تواند به یو اف سی بازگردد.
نتیجه ای که از اتمام این شراکت با دیلاشاو بدست می آید این است که، نه تنها یو اف سی، بلکه شرکت های حامی مالی هم، به استفاده از داروهای نیروزا ،واکنش منفی نشان می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز