رز چرا قاتل شد؟

نامایوناس: “من در خانه ای زندگی می کردم که، هرگز درآنجا احساس راحتی و امنیت نمی کردم”

20:23 21/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۱۰۰۱

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، رز نامایوناس که همه به او لقب،”قاتل” داده اند ، سرگذشت بسیار عجیب و پیچیده ای دارد که شاید در لقبی که اکنون دارد بی تاثیر نباشد.
او بعد از تمرین، به سراغ پیانو خود در خانه می رود و با ظرافت خاصی پیانو می نوازد و فضای خانه را پر از موسیقی می کند، اگر در کنار او بنشینید شاید واقعا فراموش کنید که او ،همان رُز قهرمان است، یکی از بدترین زنان دنیا، اما این صفت فقط مختص به مبارزات اوست، چرا که همه او را قاتلِ زنان در قفس می نامند، اما کسی چه می داند؟ شاید او واقعا برای همین کار به دنیا آماده است.
برخلاف تصور همه ما شخصیت او با لقبش شاید کمی متفاوت باشد، در حقیقت او در بیشتر عمرش به دنبال یک مکان امن و پر از آرامش بوده است. شاید بدک نباشد ، مروری بر سرگذشت رز قاتل داشته باشیم!
پدر و مادر او از لیتوانی به آمریکا مهاجرت کردند، پدر او به بیماری،”اسکیزوفرنی” که یک بیماری روانی است، مبتلا شد ولی چندی بعد، بهبود یافت. مادرش ،به شدت کار می کرد و برادرش به ندرت خانه می ماند. اما حقیقت های تلخی دیگر در مورد او وجود دارد که در اینجا نمی شود به تمام آنها اشاره کرد. اما چیزی که او در مورد حقیقت زندگی خود در کودکی می گوید این است:”من در خانه ای زندگی می کردم که، هرگز درآنجا احساس راحتی و امنیت نمی کردم” !
اما سوال این است او چه وقتی به آرامش رسید؟
شاید زمانش سال ۲۰۱۶ ،هنگامی که با همسرش در زیر یک سقف زندگی جدیدی را شروع کرد باشد. نامایوناس علاقه زیادی به گل دارد، او امسال قصد دارد در خانه اش،گل های رز بکارد.
اما در حقیقت قسمت دیگری از وجود او هنوز، به دنبال نا امنی است و آن را دنبال می کند، شاید واقعا آنجا،محلی است که نامایوناس رشد می کند، چرا که او از یک سبک زندگی خشن آمده است و شاید دیگر ترس و نا امنی، برایش معنی ندارد.
مربی نامایوناس، هنگامی که از مسابقه ای که او در برزیل خواهد داشت ابراز نگرانی کرد و گفت:”شاید داوری به ضرر ما باشد و یا چیزی شبیه آن” همسر نامایوناس در جوابش گفت: “رُز، وقتی در هرج و مرج است، بهترین عملکرد را دارد”. مربی وقتی آن را شنید گفت: “اگر این همان چیزی است که او می خواهد ،پس ما به برزیل می رویم”.
او قبل از آخرین مبارزه خود در نیویورک، آنچنان در رختکن عصبی بود که با سرعت به نقطه ای ضربه می زد تا خون از انگشتانش جاری شد.
اما با اندکی تفکر در آنچه که از سرگذشت او خواندیم، شاید به پاسخ این سوال رسیده باشیم که ،چرا رُز قاتل شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز