رونمایی از اولین حریف بلفورت در ONE Championship

قهرمان اسبق UFC در اولین گام خود در سازمان آسیایی به مصاف پلنگ کامرونی خواهد رفت.

18:56 16/اردیبهشت/1399
شناسه خبر: ۵۱۸۴

به گزارش mma.ir ، ویتور بلفورت مبارز ۴۳ ساله برزیلی حدود یک سال پیش به سازمان آسیایی وان چمپونشیپ پیوست تا دوران ورزشی خود را در کیجی جدید ادامه دهد.

او از چند ماه قبل و پس از بهبودی آسیب کتفش آماده اولین مبارزه خود در این سازمان بود ولی همه گیری ویروس کرونا در جهان باعث شد که بازگشت او به قفس مبارزات به تعویق بیافتد. ویتور در یک گفتگو با کانال یوتیوب Asian MMA درباره حریف آینده اش گفت که مبارزه بعدی او یک نبرد از دسته سنگین وزن برابر آلاین انگالانی مبارز اهل کامرون خواهد بود. این در حالیست که آخرین مبارزه ویتور بلفورت در سنگین وزن به سال ۲۰۰۱ باز می گردد.

“این مبارزه را دوست دارم. او یک رقیب سرسخت است. بسیار ماهر و قدرتمند است. او همان مرد بزرگ و چالشیست که به دنبالش بودم. سخت است که خودتان را در چنین وضعیتی ببینید. من روی مهارات هایی که دارم تمرکز می کنم، روی نقاط قوتم نه روی ضعف هایم. من روی بلفورت متمرکزم نه او! ‌در حال حاضر اگر شما روی کووید ۱۹ متمرکز شوید افسرده خواهید شد. چیزی که شما می توانید به آن کمک کنید به زمین زدن کووید ۱۹ است. این همان ایده در زندگی است. شما نمی توانید روی همه عناصر تمرکز کنید. بیشتر مردم دنیا در حال حاضر به چیزهایی فکر می کنند که خارج از کنترل آنهاست که بسیار منفی گرایانه است. این منزجر کننده است. من فقط روی خودم تمرکز دارم. همین و بس.”

بلفورت (با رکورد ۲۶ پیروزی -۱۴ شکست و ۱ مبارزه بی نتیجه) طی دو سال اخیر دور از میدان مبارزه بوده و آخرین مبارزه او به ماه مِی سال ۲۰۱۸ و برابر لیوتو ماچیدا باز می گردد که منجر به ناک اوت شدن بلفورت گردید.

انگالانی (با رکورد ۴ پیروزی و ۵ شکست) در آخرین مبارزه اش که به مارس ۲۰۱۹ باز می گردد برابر مائورو سِریلی با ناک اوت فنی شکست خورد. آخرین پیروزی این فایتر کامرونی به مارس ۲۰۱۸ باز می گرد که توراُچیر آریونبولد را با سختی مغلوب کرد.

گفتنیست تمام رویدادهای سازمان ONE Championship تا ماه مِی لغو شده اند و فعلاً زمان مشخصی برای از سرگیری رویدادهای این سازمان اعلام نشده است. بنابراین تاریخ مبارزه بلفورت برابر انگالانی فعلاً مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز