رویارویی الماس و اِل کوکویی

اکتبر زمان رونمایی از چلنجر بعدی دسته سبک وزن یو اف سی خواهد بود.

15:17 04/شهریور/1399
شناسه خبر: ۵۷۱۳

به گزارش mma.ir ، پس از شکست تونی فرگوسن برابر داستین پویریر که برای بسیاری دور از انتظار بود، اولین سوالی که در ذهن علاقه مندان به MMA پدیدار شد احتمالاً این بود که حالا قدم بعدی برای ‘ال کوکویی’ چیست؟ خود فرگوسن آماده است تا با غلبه بر هر کدام یک از مدعیان دسته بار دیگر خود را به بالای نردبان برساند.

” می خواهید کانر را به من بدهید، پس کانر را به من بدهید. شما می خواهید پویریر را به من بدهید، باشه مبارزه رو ردیف کنید و بعدش ما با برنده مبارزه حبیب و گِیجی مبارزه خواهیم کرد. من دوست دارم تا با حبیب ، پویریر و مک گرگور رقابت کنم.”

حال به نظر می رسد که یو اف سی گزینه پویریر را برای فرگوسن در نظر گرفته است. در کنفرانس خبری رویداد اخیر UFC on ESPN 15 دِینا وایت در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران‌ درباره تقابل فرگوسن و پویریر با لبخند عبارت “احتمالش هست” را به کار برد. دِیمون مارتین خبرنگار MMA Fighting هم گفتگوها بر سر تدارک این مبارزه را تایید کرد.

اگر گفتگوها به نتیجه برسد و توافق بین تیم پویریر و فرگوسن نهایی شود، سر کانر مک گرگور بی کلاه خواهد ماند و او نسبت به قبل دورتر از تایتل شات سبک وزن قرار خواهد گرفت. چراکه حبیب نورماگومدوف عنوان کرده بود که مک گرگور تنها در صورت پیروزی بر یکی از مدعیان تاپ این دسته همانند داستین پویریر شانس دریافت تایتل شات و ریمچ برابر وی را خواهد داشت.

دِینا وایت هم اخیراً به صراحت گفته بود که کانر تا آخر سال ۲۰۲۰ مبارزه ای در یو اف سی نخواهد داشت و حالا به نظر می رسد که گفته های رئیس پر بی راه نبود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز