رویداد UFC 249 در جزیره خصوصی !

رئیس یو اف سی : “من یک جزیره خصوصی دارم که آن را تضمین کرده ام. اکنون در حال آماده سازی زیر ساخت ها هستیم بنابراین ما بزودی مبارزات را شروع خواهیم کرد.”

18:10 21/فروردین/1399
شناسه خبر: ۵۱۲۹

به گزارش mma.ir ، رئیس سازمان UFC ، دینا وایت تصمیم جسورانه ای برای پیشبرد UFC 249 در میان همه گیری “کرونا ویروس” گرفته است. وی ضمن اعلام برگزاری این رویداد ، در مورد جزیره ای خصوصی که برای این رویداد تأمین کرده است، صحبت کرد. وایت نیز در رویداد اصلی مجبور شد از فایتری دیگری به جای قهرمان سبک وزن سازمان استفاده کند؛ در حقیقت با محبوس شدن حبیب نورماگومدوف در زادگاه خود ، او مجبور شد جاستین گیجی را برای مبارزه با تونی فرگوسن جایگزین نماید.

دینا وایت با بیان این موضوع که نمی تواند مبارزات سازمان را در ایالات متحده برگزار کند در مورد محل برگزاری رویداد UFC 249، گفت:”من یک جزیره خصوصی دارم که آن را تضمین کرده ام. اکنون زیرساخت ها را به کار می بندیم ، بنابراین ما مبارزات بین المللی را بزودی شروع خواهیم کرد و می خواهم همه ی آنها (فایترها)به آنجا پرواز کنند و از آنجا پرواز های بین المللی انجام دهم.”

وایت ایمنی UFC 249 را تضمین کرده است و بنابراین به نظر می رسد از ۱۸ آوریل ، UFC دوباره به کار خود ادامه می دهد.در حالی که بسیاری در این زمان از اقدام وایت در برگزاری این رویداد انتقاد کرده اند ، اما او اطمینان داده که امنیت همیشه اولویت اصلی سازمان بوده است.

رئیس UFC در این باره به ESPN گفت: “بهداشت و ایمنی موضوعی است که ما همیشه نگران آن هستیم و این موضوع، تنها مربوط به کرونا ویروس نمی شود.واضح است که این کار ما را کمی مشکل کرده‌است. اما ما می‌خواهیم همه چیز را در بالا و فراتر از آن انجام دهیم تا مطمئن شویم که هر کسی که با این رویداد مرتبط باشد بی‌خطر است. درست مثل همیشه.”

بنابر گفته های وایت باید بالاخره منتظر برگزاری این رویداد حتی بدون یکی از بزرگترین ستاره های خود در جزیره ای خصوصی که مکان دقیق آن هنوز مشخص نیست، باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز