زمان و مکان یو اف سی ۲۴۹ مشخص شد!

فرگوسن و گِیجی برای تصاحب کمربند قهرمانی موقت سبک وزن در ایالت فلوریدا به مصاف هم خواهند رفت.

17:17 04/اردیبهشت/1399
شناسه خبر: ۵۱۵۳

به گزارش mma.ir ، پس از خبرهای نا امید کننده چند وقت اخیر و کنسل شدن چهار رویداد برنامه ریزی شده UFC خبرهایی مبنی بر از سر گرفتن فعالیت های یو اف سی در آینده نزدیک به گوش می رسد.

به نقل از وبسایت MMA Fighting یو اف سی قرار است رویداد یو اف سی ۲۴۹ را بامداد یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۹ و در ایالت فلوریدا برگزار کند. البته هنوز اسمی از شهر برگزاری این مسابقات به میان نیامده و سیاست یو اف سی این است که فعلاً همه چیز مخفیانه ادامه پیدا کند ولی انتظار می رود که تمامی فایترهای حاضر در این رویداد ابتدا در شهر “جکسون ویل” فلوریدا جمع کنند و سپس به محلی که فوق سری می باشد منتقل کنند تا همانجا رویداد را برگزار نمایند مخصوصاً اگر “جزیره مبارزه” وعده داده شده یو اف سی برای میزبانی رویدادها آماده نشده باشد.

در تیتر مبارزات این رویداد تونی فرگوسن و جاستین گِیجی برای تصاحب کمربند قهرمانی موقت دسته سبک وزن با هم مبارزه خواهند داشت‌ تا برنده این مبارزه در آینده برای یکی کردن عنوان قهرمان سبک وزن با قهرمان این دسته یعنی حبیب نورماگومدوف رو در رو شود.

در نبرد ماقبل مبارزه اصلی UFC 249 هم هنری سهودو قهرمان دسته خروس وزن برای دفاع از کمربند قهرمانی خود با دومینیک کروز مصاف خواهد داشت.

آماندا نونِس قهرمان دسته ۱۴۵ پوند زنان یو اف سی هم قرار بود برای دفاع از این عنوان خود در این رویداد با فلیشا اسپنسر مبارزه کند ولی به دلیل آسیب دیدگی جزئی و نداشتن سرایط تمرینی خود از حضور در این رویداد کنار کشید.

فایت کارت کامل رویداد UFC 249 به زودی منتشر خواهد شد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز