سناریو دِینا وایت برای مبارزه مجدد کانر و حبیب؟

مک گرگور بعد از بازگشت به UFC، دونالد سرونی حریف نچندان آماده را در کمتر از یک دقیقه شکست داد و اکنون در پی مبارزه مجدد با حبیب نورماگمدوف است.

16:50 03/بهمن/1398
شناسه خبر: ۴۶۱۱

به گزارش MMA.IR ، کانر مک گرگور در سه سال اخیر موفقیت آنچنانی کسب نکرد و در حد انتظار ظاهر نشد.او در سال ۲۰۱۷ در یک مبارزه بوکس مغلوب “فلوید می ودر” شد و سپس در سال بعد در رویداد UFC 229 در مقابل حبیب نیز حرفی برای گفتن نداشت و بدون کسب عنوان قهرمانی، بالاخره در سال ۲۰۱۹ تصمیم گرفت از هشت ضلعی خداحافظی کند. کانر چندی بعد اعلام کرد قصد دارد دوباره به قفس بازگردد و سپس اولین مبارزه وی در سال ۲۰۲۰ در برابر دونالد سرونی تنظیم شد او این بار، مصمم برای کسب اعتبار از دست رفته ی خود و پیروزی در این مبارزه آماده شده بود.اما،ماجرا و سناریوی احتمالی از این جا شروع شد! کانر باید در برابر دونالد کابوی مبارزه می کرد که در ۱۰ بازی اخیر خود فقط ۳پیروزی در کارنامه ی او مشاهده میشد. حبیب نورماگومدوف نیز قبل از شروع این رویداد، حریف کانر را مبارزی درجه دوم دانست.
اکنون سوال این بود، که دینا وایت چرا این مبارز را در اولین مسابقه کانر، برای او ست کرد؟ حریفی نچندان آماده (با توجه به مبارزات اخیر) و در حد و اندازه های بدنام ایرلندی! جز پیروزی کانر پاسخی دیگر به ذهن نمی رسد.
این بازی منتقدان زیادی در سطح جهان داشت که دونالد را گزینه ای واقعی برای مبارزه با کانر آماده نمی دانستند.اما،اگر از منتقدان بگذریم، شکل و نحوه بازی سرونی نیز در این مبارزه قابل تامل بود.سرونی هم در این بازی به لطف کانر دستمزدی دومیلیون دلاری دریافت کرد و این بازی را بیش از پیش بحث برانگیز کرد.
اگر به گفته های دینا وایت در گذشته توجه کنیم، خواهیم فهمید که او سناریوی مشخصی برای بازگشت مجدد کانر مک گرگور و مبارزه مجدد با حبیب نورماگومدوف را اجرایی کرده است .
دینا در این خصوص به کانر گفت:برو اول دونالد سرونی را شکست بده و بعدش سراغ حبیب برو. این ایده بهتری است.” از این گفته ها برداشتی که می شود این است که وایت برنامه مشخصی برای بازگشت مک گرگور و رساندن او برای بازی مجدد با حبیب در سر داشته و در حال اجرایی کردن آن است.
اما چه چیزی باعث می شود که دینا وایت بخواهد این کار را انجام دهد؟ پاسخ روشن است!علاقه هواداران به بازی مجدد و درامد های کلان حاصل از برگزاری این رویداد می تواند دلیل قانع کننده ای برای تدارک این بازی از سوی رئیس سازمان باشد.وایت مرحله اول را به خوبی عملی کرده و پشت سر گذاشته اکنون باید رضایت حبیب را برای مبارزه مجدد به دست آورد که به نظر می رسد که مشکل آنها مسائل مالی است و پدر حبیب مبلغ مشخص برای ریمچ را ۱۰۰میلیون دلار عنوان کرده است.
چیزی که روشن است،بازی مجدد کانر و حبیب است که باید بزودی منتظر ورژن ۲ ،مبارزه قرن باشیم،مبارزه ای که بسیار پرهیجان تر و دیدنی تر از مبارزه قبل خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز