شکست “پکمن” برابر قهرمان کوبایی

یوردنیس اوگاس پس از دوازده راند مبارزه با رای متحد داوران بر مِنی پاکیائو پیروز شد.

14:25 31/مرداد/1400
شناسه خبر: ۶۹۱۸

به گزارش mma.ir و به نقل از پایگاه خبری رزم آور ، سالن T-Mobile Arena لاس وگاس صبح امروز میزبان یکی از رویدادهای مهم بوکس در سال ۲۰۲۱ بود. جایی که مِنی پاکیائو اسطوره ۴۲ ساله فیلیپینی و قهرمان بوکس جهان در هشت کلاس وزنی مختلف پس از دو سال دوری از رینگ، برای تصاحب کمربند WBA دسته سوپر ولترویت به مصاف یوردنیس اوگاس بوکسر ۳۵ ساله کوبایی رفت.
پاکیائو ابتدا قرار بود در این رویداد با ارول اسپنس جونیور رو در رو شود ولی آسیب دیدگی شبکیه چشم اسپنس سبب شد این مبارزه کنسل شود و اوگاس به جای اسپنس فرصت مبارزه با اسطوره بوکس را به دست آورد و پس از دوازده راند مبارزه نفس گیر این اوگاس بود که با رای متحد داوران (۱۱۵-۱۱۳، ۱۱۶-۱۱۲ و ۱۱۶-۱۱۲) به عنوان پیروز این نبرد معرفی شد. اوگاس با این برد ضمن اولین دفاع از کمربند قهرمانی خود رکوردش را هم به ۲۷ برد-۴ باخت ارتقا بخشید و در سمت مقابل رکورد پاکیائو با تحمل این شکست به ۶۲ برد-۸ باخت و ۲ تساوی تنزل پیدا کرد.
پکمن بعد از این باخت گفت: “متاسفم که امشب باختم ولی بهترین عملکردم را به نمایش گذاشتم. اما در مورد آینده نمی دانم واقعاً نمی دانم باید قبل از اینکه تصمیمی بگیرم باید استراحت کنم و فکر کنم.”
اوگاس هم بعد از پیروزی مهم گفت: “من خیلی هیجان زده ام ولی بیشتر از همه می خواهم از منی پاکیائو تشکر کنم که این فرصت را به من داد. بهتون گفته بودم که من تنها قهرمان WBA در این وزن هستم. او فایتر فوق العاده ای است و من برای او احترام زیادی قائلم ولی من مبارزه را بردم. حالا برنامه من این است که سایر کمربندهای ولترویت را جمع کنم. همه می گفتند که او قهرمان است ولی حالا می دانند که قهرمان واقعی کیست.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز