ضایعه عروقی مغز بلای جان قهرمان!

رافائل لُواتو جونیور قهرمان میان وزن بلاتور به دلیل بیماری کاورنوما کمربند قهرمانی خود را رها کرد.

18:23 29/بهمن/1398
شناسه خبر: ۴۸۰۷

به گزارش mma.ir ،رافائل لُواتو جونیور مبارز برزیلی و قهرمان دسته میان وزن سازمان بلاتور به دلیل ابتلا به بیماری نادری به نام “cavernoma” تصمیم به رها کردن کمربند قهرمانی خود گرفت. کاورنوما نوعی ضایعه عروقی مغز است که در آن فرد مبتلا حفره های خونی در مغزش ایجاد می شود و ممکن است دچار خونریزی مغزی شود.

لواتو هم با پذیرش شرایط سختی که با آن گریبان گیر است تصمیم به رها سازی کمربندش گرفت و پیامی را به هواداران خود داد: “سفر من به همراه تیم و خانواده ام برای کسب قهرمانی میان وزن بلاتور فوق العاده بود و من همواره آن را گرامی خواهم داشت. من به عنوان قهرمان رویای پادشاهی طولانی مدت را داشتم اما گاهی اوقات زندگی طرح و ایده دیگری دارد. بلاتور در این پروسه سخت از من خیلی حمایت کرد. شرایطی که واقعاً یش از این هیچوقت در ورزش ما رخ نداده بود. می دانم وقتی من در کنار ایستاده ام این دسته باید به کارش ادامه دهد و من برای همه مبارزه های فوق العاده برای دست یابی به کمربند قهرمانی را آرزو می کنم. من تلاش خواهم کرد که دوباره باز گردم. اگر این اتفاق رخ بدهد یا ندهد زندگی برایم در جریان است.”

اسکات کوکر رئیس سازمان بلاتور هم در این باره گفت: “این زمان چالش برانگیزی برای لواتو، تیمش و خانواده اش خواهد بود. او یک سلحشور واقعی ورزش و من نمی توانم چیزی درخور او برای چنین تصمیم سختی که گرفت بگویم. سلامتی او اولویت ماست و ما به همکاری با او برای آینده راهش ادامه خواهیم داد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز