طعنه دوباره اسرائیل آدسانیا به جان جونز!

“مردم تو را به خاطر سوابق دوپینگت به خاطر خواهند آورد.”

10:13 22/دی/1398
شناسه خبر: ۴۵۳۱

به گزارش mma.ir ، شاید جان جونز قهرمان دسته نیمه سنگین وزن یو اف سی معتقد باشد که نام او به دلیل دستاوردهایش در درون دنیای هشت ضلعی در ذهن هواداران MMA باقی بماند اما اسرائیل آدسانیا قهرمان جدید دسته میان وزن UFC فکر می کند که مردم جونز را به خاطر سوابق دوپینگش و حواشی که خارج از دنیای قفس داشته به یاد خواهند سپرد.

جونز چندین بار به دلیل مثبت از آب در آمدن تست های دوپینگش از عنوان قهرمانی خود در نیمه سنگین وزن خلع شد و باوجود اینکه “بونز” اعتقاد دارد کارنامه مبارزاتیش گواه میراث اوست ولی آدسانیا او را تنها یک “متقلب استروئیدی” می داند.

“بله مردم تو را در خاطراتشان خواهند سپرد، تو به عنوان یک دوپینگی و متقلب استروئیدی در یاد مردم می مانی. این چیزیست که آنها به خاطر خواهند سپرد. تمام چیزی که تو بعد از غلبه بر شوگان انجام دادی؟ هیچ کسی واقعاً دیگر به آن اهمیتی نخواهد داد چون می دانند که تو تقلب کردی.”

آدسانیا معتقد است که او و جونز در سال ۲۰۲۱ به مصاف یکدیگر خواهند رفت و مدعی شد که دستاوردهای دوران او باعث خواهد شد که افتخارات جونز به چشم کسی نیاید.

” وقتی من سمت قفس می روم از تمامی دوران جونز شکوهمند تر است. من تازه شروع کرده ام. من تنها دو سال است که در UFC هستم. حالا تصور کنید که من در پنج، شش یا هفت سال آینده چه دستاوردهایی خواهم داشت. او تا پیش از این می غرید ولی الان پیر شده و از رنگ و رو رفته.”

انتظار می رود آدسانیا در رویداد UFC 248 از کمربند میان وزن خود برابر یوئل رومرو دفاع نماید و جان جونز در مبارزه اصلی رویداد UFC 247 از کمربند قهرمانی نیمه سنگین وزن خود برابر دومینیک رِیِس دفاع خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز