عباسوف کنار کشید!!!

اسلام عباسوف که قرار بود جمعه پیش رو با امیر علی اکبری مبارزه کند، با انتشار پستی از عدم حضورش در موعد مقرر مبارزه خبر داد.

18:13 09/آذر/1399
شناسه خبر: ۶۱۳۹

به گزارش mma.ir ، امیر علی اکبری مبارز سنگین وزن ایرانی قرار بود جمعه ۱۴ آذر ۹۹ و در رویداد وان چمپیونشیپ: بیگ بنگ اولین مبارزه خود در این سازمان آسیایی را تجربه کند و پس از مدت ها شاهد بازگشتش به کیج باشیم.

حریف او در این رویداد اسلام عباسوف از روسیه بود که رکوردش ۶-۰ است و تاکنون شکستی را تجربه نکرده ولی خبر بد برای طرفداران امیر و عباسوف اینکه مبارز روسی با انتشار پستی از این مبارزه کناره گیری کرد.

“متاسفانه برای ما و خوشبختانه برای کسانی که ابراز تنفر می کنند، اولین مبارزه من در وان چمپیونشیپ به تعویق افتاده‌. می خواهم از تیمم که کارها را انجام دادند تشکر کنم و از طرفی از امیر علی اکبری بابت اینکه نتوانستم در روز جمعه با او قفس را شریک شوم معذرت خواهی می کنم. امیدوارم هر چه زودتر بتوانم برگردم. امیر علی اکبری دفعه بعد می بینمت.”

این در حالیست که امیر علی اکبری و تیمش در سنگاپور حضور داشته و پس از طی دوران قرنطینه، آخرین تمرینات تا روز مسابقه را انجام می داد. با این اوصاف باید دید که آیا حضور امیر در این رویداد کلاً لغو می شود یا وان چمپیونشیپ در این بازه زمانی کوتاه حریف جایگزین برای او پیدا می کند.

2 پاسخ به “عباسوف کنار کشید!!!”

  1. ناصر بهرامی گفت:

    اوکی به امید موفقیت

  2. ناصر بهرامی گفت:

    به امید موفقیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز