عدم تفاهم یو اف سی و رومرو دلیل اصلی جدایی

سرباز خداوند قطع همکاری با یو اف سی را غیرمنتظره توصیف کرد.

15:25 29/آذر/1399
شناسه خبر: ۶۲۳۳

به گزارش mma.ir، یوئل رومرو مبارز باتجربه کوبایی اخیراً از سازمان یو اف سی‌ کنار گذاشته شد. اسکات کوکر رئیس سازمان رقیب یو اف سی یعنی بلاتور با وجود اینکه از عدم تمایل برای به خدمت گرفتن رومرو سخن گفته بود سرانجام با سرباز خدا قرارداد بست. رومرو پس از ورود به سازمان بلاتور در مصاحبه‌ای با ESPN درباره اتفاقات اخیر پیرامونش چنین گفت:

“اول از همه باید بگویم که این اتفاق کاملاً غیر منتظره بود. من داشتم سخت تمرین می کردم که برای مبارزه آماده باشم. ما می خواستیم که برای ماه ژانویه و یا فوریه در میان وزن یا نیمه سنگین وزن مبارزه کنیم. ما می خواستیم که با یکی‌ از سه نفر برتر این دو دسته‌ها مسابقه بدیم. مدیر برنامه هایم این رو به رئیس یو اف سی‌ گفته بود. آنها می خواستند که ما با یورایا هال و درک برانسون مبارزه کنیم و ما به آنها گفتیم که مبارزه با این فایترهای جوان عاقلانه نیست. ما یه فکری داشتیم که می خواستیم آن را دنبال کنیم و آن هم عنوان قهرمانی بود. میدانستیم که یک یا دو مبارزه دیگر تا دریافت تایتل شات فاصله داریم و مبارزه کردن ما در مقابل اینها (هال و برانسون) یک عقب گرد بود و نه گامی رو به جلو. مدیر برنامه هایم صحبت های زیادی با دِینا وایت و مچ میکر‌های یو اف سی‌ داشتند که البته به توافقی نرسید. آنها برگشتند و مبارزه با جانی واکر در نیمه سنگین وزن را به ما پیشنهاد دادند در حالیکه ما به دنبال تیاگو سانتوس یا گلاور تشیرا بودیم.

در نهایت مدیر برنامه هایم به آنها گفت که ما با دومینیک ریس، تشیرا، سانتوس و یا آنتونی اسمیت مبارزه خواهیم کرد.آنها هم تماس گرفتند که ما به توافق نمی رسیم و من را از بند قرار داد رها می کنند. انتظار این را نداشتم. داشتم تمریناتم را انجام می دادم که دو مبارزه دیگر انجام بدهم و دوباره با اسرائیل آدسانیا مبارزه کنم و وقتی‌ در مقابلش قرار گرفتم میخواستم سرش را از بدنش جدا کنم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز