‘عقاب’ در اندیشه شکار GSP!

حبیب نورماگومدوف مایل است در آوریل ۲۰۲۰ برابر جرج سنت پیر مبارزه کند.

13:57 18/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۹۴۳

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، با وجود اعلام بازنشستگی جرج سنت پیر قهرمان سابق دسته های ولترویت و میان وزن یو اف سی اما حبیب نورماگومدوف قهرمان دسته سبک وزن UFC همچنان به دنبال فرصتی برای نبرد برابر GSP است و امید خود را برای شکل گیری این سوپرفایت از دست نداده است.
حبیب به احتمال بسیار زیاد در ماه سپتامبر و در رویداد UFC 242 ابوظبی ، برای دفاع از کمربند قهرمانی خود به مصاف داستین پویریر قهرمان موقت این وزن می رود و اما به گفته علی عبدالعزیز مدیر برنامه حبیب این تازه شروع برنامه فشرده عقاب داغستان پس از اتمام دوران محرومیتش است.
“او (حبیب) دستورالعمل های خاصی را به من داد. حبیب به من گفت که می خواهد ۷ سپتامبر مبارزه کند و مجدداً در ماه دسامبر هم مبارزه ای داشته باشد و اگر جرج سنت پیر قصد بازگشت به کیج را داشته باشد و توافق حاصل شود ، حبیب در ماه آوریل با او خواهان مبارزه است. دسته سبک وزن مدعیان بسیاری دارد و ما نیاز داریم که به این دسته جنب و جوش بدهیم. حبیب این کار قبلاً انجام داد و در کمتر از یک سال (از دسامبر ۲۰۱۷ تا اکتبر ۲۰۱۸) سه مبارزه برابر ادسون باربوزا ، ال یاکوئینتا و کانر مک گرگور انجام داد. اگر مبارزه با جرج در آوریل مهیا شود حبیب این مبارزه را می خواهد و اگر این چنین نشود او می تواند با هر مدعی دیگری مبارزه داشته باشد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز