“غول” اوهایو در تالار مشاهیر UFC

سازمان یو اف سی نام کِوین رَندِلمَن را در تلار مشاهیر خود قرار خواهد داد.

20:09 31/اردیبهشت/1399
شناسه خبر: ۵۴۰۵

به گزارش mma.ir‌، در خلال رویداد اخیر یو اف سی در جکسون ویل اعلام شد که نام کِوین رَندِلمَن در ماه جولای در تالار مشاهیر UFC جاودانه خواهد شد.

کوین پس از موفقیت در دوران دانشکده در رشته کشتی و کسب دو عنوان قهرمانی ملی در ایالت اوهایو، در سال ۱۹۹۶ به هنرهای رزمی ترکیبی روی آورد. پس از سه فعالیت حرفه ای او به UFC قرارداد امضا کرد. او دومین مبارزه خود برای یو اف سی بر سر کمربند قهرمانی سنگین وزن این سازمان وارد کیج شد اما برابر بَس راتِن شکست خورد ولی چند ماه بعد با غلبه بر پیت ویلیامز قهرمان شد. هر چند پس از تنها یک دفاع از عنوان قهرمانی، کمربندش را در مبارزه با رندی کوتور از دست داد.

رندلمن در سال ۲۰۰۲ وارد رینگ مبارزات سازمان PRIDE FC ژاپن شد و پیروزی های به یاد ماندنی برابر موریلو روا و میرکو کروکاپ بر جای گذاشت ولی شکست های ناامید کننده ای هم برابر فدور املیاننکو، شوگان روا و میرکو کروکاپ در ریمچ داشت.

کوین تا سن چهل سالگی به فعالیت حرفه ای خود ادامه داد و در سال ۲۰۱۱ آخرین حضورش در دنیای مبارزه را انجام داد. رندلمن در فوریه سال ۲۰۱۶ و در سن چهل و چهار سالگی بر اثر حمله قلبی در بیمارستان درگذشت.

کوین رندلمن دوران مبارزاتش را با رکورد ۱۷ پیروزی و ۱۶ شکست به پایان رساند ولی این رکورد او واقعاً نمایانگر ارزش حقیقی او در MMA نبود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز