فلوید میودر غرق در پول!

اسطور بوکس در صدر لیست پردرآمدترین ورزشکاران دهه قرار گرفت.

20:07 04/دی/1398
شناسه خبر: ۴۴۰۳

به گزارش mma.ir و به نقل از پایگاه خبری رزم آور، فلوید میودر جونیور اسطوره بدون شکست بوکس جهان در رده بندی پردرآمدترین ورزشکاران دهه که توسط مجله فوربس منتشر شد با مبلغ ۹۱۵ میلیون دلار در صدر این لیست قرار گرفت.
اگر چه میودر در سال های ۲۰۱۶، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ هیچ مبارزه ای انجام نداد اما باز با این حال عنوان پردرآمدترین ورزشکار ده سال اخیر را بالاتر از سایر ورزشکاران شاغل در NBA, NFL و MLB و حتی فوتبالیست های به نامی چون کریستیانو رونالدو و لیونل مسی تصاحب کرد.
فلوید طی این ده سال در مبارزات پول ساز زیادی حثور پیدا کرد که از جمله آنها می توان به مبارزه برابر کانلو آلوارز (۴۱/۵ میلیون دلار)، مارکوس مایدانا (۳۲ میلیون دلار)، میگوئل کوتو (۳۲ میلیون دلار) و مِنی پاکیائو (۱۲۰ میلیون دلار) اشاره کرد اما هیچ کدام از این مبارزه ها به اندازه مبارزه آخر او برابر کانر مک گرگور پولساز نبود و او تنها از مبارزه مبلغ ۲۷۵ میلیون دلار به جیب زد و این قطعاً شب خوبی برای او بود.
فلوید میودر همچنین قصد دارد تا در سال ۲۰۲۰ با دِینا وایت رئیس UFC پروژه های تجاری هم در MMA و هم در بوکس انجام دهد و البته به گفته خود فلوید او در سال پیش رو برای انجام یک مبارزه پولساز دیگر آماده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز