ماسویدال از مبارزه با من پا پس کشید!

لئون ادواردز مدعی شد خورخه ماسویدال پیشنهاد مبارزه برابر او را نپذیرفته است.

15:58 02/خرداد/1398
شناسه خبر: ۱۱۸۸

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، پس از اتفاقات و درگیری که بین خورخه ماسویدال و لئون ادواردز در پشت صحنه رویداد UFC لندن در ماه مارس به نظر می رسید به زودی شاهد تقابل این دو فایتر در داخل کیج باشیم اما در عمل این اتفاق رخ نداد و اکنون ماسویدال قرار است تا با بن آسکرن در UFC 239 سرشاخ شود.
بنا به گفته ادواردز پیشنهاد مبارزه از جانب یو اف سی برای ماسویدال فرستاده شد اما او این پیشنهاد را رد کرد.
“یو اف سی به ماسویدال مبارزه را پیشنهاد داد اما او آن را رد کرد. این چیزی بود که اتفاق افتاد. من دوباره او را خواهم دید و آن روز بالاخره می آید. واضح است که او مبارزه با من را نمی خواهد. من آماده بودم تا با او در ماه ژوئن مبارزه کنم. آنها به او این پیشنهاد را دادند ولی او ان را پس زد و الان ما اینجا هستیم. من به دنبال فایتر دیگری از پنج نفر اول ولترویت برای مبارزه هستم تا مبارزه کنم.”
لئون به دنبال اسمی بزرگ می گردد تا در صورت پیروزی شانسی برای دریافت تایتل شات داشته باشد.
“مایل بودم تا با هافائل دوس آنجوس مبارزه کنم که خب این اتفاق رخ نداد و او با کوین لی مبارزه کرد. بعد من فکر کردم که چرا پا را فراتر از این نگدارم و با رابی لاولر قهرمان سابق این دسته مبارزه نکنم؟من هفت پیروزی پیاپی دارم پس این مبارزه برای او هم خوب است تا خود را بازخرید کند. به خودم گفتم چرا که نه؟به من شش هفته زمان بدهید و بعدش آماده هستم و او را شکست می دهم و سپس تایتل شات را خواهم گرفت.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز