“مبارزه با چیمائف دو سر باخت است”

مایکل کییِسا: “در صورت باخت جایگاه از دست می رود و در صورت پیروزی چیزی به دست نمی آوریم.”

16:02 23/مهر/1399
شناسه خبر: ۵۸۵۵

به گزارش mma.ir، سازمان یو اف سی به دنبال یافتن حریفی برای مبارزه بعدی حمزه چیمائف پدیده نوظهور چچنی در دسته ولترویت یا میان وزن است ولی گویا یافتن حریفی که حاضر به مبارزه با او باشد کار سختی است.

با توجه به عملکرد فوق العاده چیمائف و با در نظر گرفتن این واقعیت که یو اف سی هم خواهان رساندن هر چه سریعتر او به بالای نردبان است، مبارزان با رنک بالاتر حاضر به مبارزه با این مبارز قدرتمند نیستند چراکه به گفته بسیاری چیزی از پیروزی برابر چیمائف به دست نمی آورند و با شکست برابر وی رنک خود را هم از دست خواهند داد.

یکی از همین فایترها مایکا کییِسا مدعی دسته ولترویت یو اف سی است که ضمن ادای احترام به مهارت های چیمائف، مبارزه با او را کار غیر هوشمندانه ای می داند.

“اگر او من را شکست بدهد، جایگاه من را خواهد گرفت اما وقتی من او را ببرم انگار تلاش بیهوده ای انجام داده ام و چیزی به دست نمی آورم. منظورم را می فهمید؟ شما باید کاری که هوشمندانه است را انجام بدهید. این آدم لیاقت دارد و من به مهارت هایش احترام می گذارم. ولی این مبارزه ای نیست که در حال حاضر خواهان آن باشم. مبارزه ای که او وقتی پیروز شد داخل رنکینگ بیاید. این داستان متفاوتیست. من می توانم بفهمم که چرا تمام این فایترها تمایلی به مبارزه با او ندارند. البته دلیل آنها ترس از مبارزه با او نیست.”

حمزه چیمائف اخیراً در صفحه توئیتر خود مدعی شد که یو اف سی به استفن تامپسون و کریس وایدمن مبارزه برابر وی را پیشنهاد داده که هر دو آنها این مبارزه را رد کرده اند.

به نظر می رسد اگر گرگ چچنی بتواند مبارزه ای با ۱۵ نفر برتر را به دست آورد و آن را پیروز شود مدعیان بزرگ راحت تر حاضر به مبارزه با او شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز