مربی کانر مک گرگور خبر داد: آمادگی بدنام ایرلندی برای پیروزی در مقابل چندلر!

مربی کانر مک گرگور ضمن اشاره به آمادگی بالا شاگردش برای مبارزه با چندلر گفت که کانر بدون توجه به رویکردش پیروز می‌شود.

21:30 17/اسفند/1401
شناسه خبر: ۸۲۸۹

جان کاوانا، مربی کانر مک گرگور، نگران این بود که انگیزه «بدنام» پس از کسب دو عنوان قهرمانی و ثروت باورنکردنی او، مشکلی را برای بازگشت او ایجاد کند، اما وی در طول مبارزات بسیار شگفت زده شده است.

مربی مک گرگور، معتقد است که اسطوره UFC انگیزه خود را قبل از بازگشتش به هشت ضلعی حفظ کرده و انگیزه زیادی برای مبارزه با «مایکل چندلر» دارد.

کاوانا اعتراف کرد که پس از تبدیل شدن شاگردش به یک سوپراستار بزرگ، کسب دو بار افتخارات جهانی و کسب مبالغ بالا، نگران انگیزه کانر برای بازگشت بود. اما او در چند هفته گذشته زمان بیشتری را با مک گرگور سپری کرده است و از شدت تمریناتش به طرز خوشایندی شگفت زده شد. وی در این باره گفت: کانر هرگز تمرین را متوقف نکرده است و من اخیراً با او در تمرینات بودم و او در فرم فوق‌العاده‌ای بود.

مربی کانر با اشاره با انگیزه ی بالای مبارزش گفت: من هرگز او را به اندازه ای که اخیراً دیده ام، ندیده ام. من فقط واقعا هیجان زده هستم. کانر برای بازگشت هیجان‌زده است.

چندلر در چند سال گذشته از زمان امضای قرارداد با UFC برای مبارزه تلاش کرده است، و حتی سه شکست او در هشت ضلعی نتوانسته است علاقه خود را به این مبارزه کاهش دهد.

کاوانا در پاسخ به این سوال که آیا انتظار دارد چندلر به کشتی خود تکیه کند، گفت: “فکر می‌کنم کانر در هر صورت، بدون توجه به رویکردش پیروز می‌شود.  این مانند یک بازی تسلیم به سبک اولیویرا یا امثال اسلام [ماخاچف] با بازی کلینچ نیست. در واقع، من فکر می کنم که می تواند کمی شبیه مبارزه مندس باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز