من بهترینِ تمامی دوران هستم!

روندا روزی: “من نیازی به ثابت کردن خودم ندارم، چون می دانم که بهترین هستم!”

14:04 12/بهمن/1398
شناسه خبر: ۴۶۸۸

به گزارش mma.ir ، روندا روزی قهرمان اسبق دسته خروس وزن زنان به مدت چندین سال هر فایتر مدعی که بر سر راهش قرار می گرفت را از پیش رو برداشت. Rowdy در گفتگویی که اخیراً داشته گفته که او نیازی به مبارزه کردن دوباره برای اثبات خود ندارد چرا که او بهترین تمامی دوران ها است. او در دوران مبارزاتش ۶ بار از کمربند قهرمانس خود دفاع کرد و مبارزانی چون: کت زینگانو و سارا مک من را در همان راندهای نخست از پیش رو برداشت.

روندا در گفتگویی که با کانال یوتیوب خود داشت گفت روزی نبوده که مردم از او برای بازگشت به مبارزه درخواست نکنند اما او برای بازگشت اغوا نشده است.

“روزی نیست که مردم از من نخواهند که دوباره به میادین برگردم. من باید به این فکر کنم که بزرگترین تمام دوران هستم یا اینکه مردم فکر کنند من بزرگترین تمامی دوران هستم؟ قبلاً هر دو برایم اهمیت داشت ولی الان در نقطه ای هستم که نمی خواهم خودم و خانواده ام را فدای این کنم که خودم را به بعضی از افرادی که چیزی از من نمی دانند ثابت کنم. من می دانم و آنهایی هم که مرا دوست دارند می دانند که این دیگر در زندگی من در اولویت نیست. آنهایی که به من می گویند زود باش بیا و دوباره مبارزه کن، آن ها هرگز آن را به خاطر من انجام نمی دهند.”

روندا روزی پس از اعلام بازنشستگی در چند فیلم به نقش آفرینی پرداخت و البته با WWE هم همکاری کرد. او همچنین درباره ممانعت همسرش تراویس براون (قهرمان اسبق سنگین وزن UFC) از مبارزه کردن گفت: “شوهرم به من آموخت که من بیشتر از یک مبارز هستم و برای اینکه ثابت کنم بزرگترین تمامی دوران هستم نیازی ندارم که خودم را به زمین بکوبم چرا که خودم باور دارم که بهترین هستم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز