می خواهم چهار پنج سال دیگر به مبارزه ادامه دهم!

آندرِی آرلوفسکی قهرمان اسبق سنگین وزن UFC گفت که فعلاً قصد بازنشستگی ندارد.

19:40 21/فروردین/1398
شناسه خبر: ۷۱۰

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، آندری آرلوفسکی فایتر ۴۰ ساله و قهرمان اسبق یو اف سی در گفتگوی اخیرش با MMAjunkie درباره موضوعات مختلف از جمله مبارزه پیش رویش برابر آگوستو ساکای و همچنین آینده ورزشی خود صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد که بتواند بار دیگر عنوان دار دسته سنگین وزن جهان شود.
“بهترین سناریو برایم این است که چهار با پنج سال دیگر هم بتوانم به کارم ادامه دهم. الان که چهل ساله هستم بیشتر از وقتی که بیست و پنج سال داشتم تمرین می کنم. هر صبح که در کمپ تمرینی از خواب بیدار می شوم به یاد می آورم که چه چیزی می خواهم. میخواهم بار دیگر قهرمان جهان شوم.”
آخرین مبارزه آرلوفسکی (۲۷-۱۷-۲ مبارزه بی نتیجه) در UFC 232 بود،جایی که او نتیجه را با رای غیرمتحد داوران به والت هریس واگذار کرد اما به دلیل مثبت اعلام شدن تست دوپینگ پس از رویداد هریس نتیجه مبارزه به “بی نتیجه” تغییر پیدا کرد. پیتبول بلاروسی-امریکایی در ۱۰ مبارزه اخیر خود تنها دو پیروزی داشته و اگر چه آرزوی ادامه دورات ورزشی تا چهار پنج سال دیگر آرزویی دست نیافتنی به نظر نمی رسد اما با روند اخیری که او داشته ادامه فعالیت در UFC و دست یافتن دوباره به کمربند قهرمانی این سازمان امری بعید به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز