نشان می دهم فوق العاده تر از آن هستم که حتی خودم فکر می کنم!

اسرائل آدسانیا به صحبت های اخیر رابرت ویتاکر واکنش نشان داد.

23:22 24/اسفند/1397
شناسه خبر: ۵۱۹

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، رابرت ویتاکر قهرمان کنونی دسته میان وزن UFC در پادکست اخیر خود گفت که احساس می کند آدسانیا به آن خوبی ها هم که فکر می کرده نیست! همین صحبت های قهرمان کافی بود تا آدسانیا نسبت به حرف های او در برنامه “سابمیشن رادیو” واکنش نشان دهد:
“اصلاً درباره آن اظهار نظرها فکر نمی کنم و این چیزها هرگز روی من تاثیر ندارند. منظورم این است که وقتی زمان آن برسد و میکروفون را در دستانم داشته باشم حرفم را می زنم. او می گوید فکر می کند که من به آن خوبی هایی که او فکر می کرد نیستم اما به او نشان خواهم داد من بزرگتر از آنی هستم که حتی خودم فکر می کنم. پس آنها می توانند تا زمان رویارویی با من هر چه می خواهند بگویند و سپس فکشان را لمس خواهم کرد. ”
اگر آدسانیا ماه آینده بتواند کمربند قهرمانی موقت میان وزن را برابر کلوین گاستلوم تصاحب کند شانس مبارزه برابر قهرمان را به دست خواهد آورد و بنا به گفته خودش ویتاکر با کسی مبارزه خواهد که هرگز تجربه آن را نداشته:
“من استفن تامپسون نیستم. من من شباهتی به او ندارم. من شبیه به هیچ کدام از فایترهایی که تا کنون با آنها مبارزه کرده و به مشکل خورده نیستم. من یوئل رومرو نیستم. این فرق می کند!می دانید که من در طی یکسال گذشته مبارزات زیادی انجام دادم و با هر مبارزه رشد کردم و چیزهای زیادی یاد گرفتم اما فراموش نکنید این اولین سال حضور من در یو اف سی بود. نگران نباشید آنها الان چک هایی را با حرفهایشان می نویسند که جسم کتک خورده آنها روز مبارزه آن را نقد خواهد کرد.”
رویداد UFC 236 بامداد یکشنبه ۲۵ فروردین به میزبانی جورجیا برگزار خواهد شد و اسرائیل آدِسانیا و کِلوین گاستلوم در کومین ایونت رویداد به مصاف همدیگر می روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز