نظر DC درباره مبارزه قهرمانی سنگین وزن!

اگر میوچیچ خواهان مبارزه نباشد، من و انگانو بر سر کمربند می جنگیم.

17:53 24/اردیبهشت/1399
شناسه خبر: ۵۳۶۹

به گزارش mma.ir‌، دَنیل کورمیر قهرمان سابق دسته های سنگین وزن و نیمه سنگین وزن UFC برای بازگشت به قفس بی صبرانه منتظر نظر استیپه میوچیچ قهرمان حال حاضر سنگین وزن است.

استیپه میوچیچ از آگوست سال قبل که موفق شد در مبارزه مجدد با کورمیر پیروز شود و کمربند قهرمانی خود را پس بگیرد، مبارزه دیگری نداشته. او از آن زمان چشم خود را که در مبارزه با DC آسیب دیده بود مورد عمل جراحی قرار داد و سپس دوران بهبودی را سپری کرد و اخیراً هم به دلیل شیوع کرونا در قرنطینه خانگی در منزلش در ایالت اوهایو به سر می برد.

او اخیراً هم عنوان کرد که به احتمال زیاد تا قبل از ماه آگوست پیش رو به میادین باز نخواهد گشت چون برای آماده سازی خود برای نبرد سوم برابر کورمیر به یک کمپ تمرینی کامل احتیاج دارد و این بر خلاف طرح رئیس یو اف سی است چرا که او وایت به طور صریح گفته که میوچیچ باید فکر کند که یا زود برای مبارزه کردن آماده شود و یا اینکه دسته سنگین وزن بدون او به کارش ادامه خواهد داد (کمربند قهرمانی از او گرفته خواهد شد).

از طرفی فرانسیس انگانو در رویداد اخیر UFC 249 چهارمین برد پیاپی خود با ناک اوت را به دست آورد تا خود را بیشتر به تایتل شات نزدیک کند ولی نباید فراموش کرد که اگر میوچیچ قصد بازگشت به میادین را داشته باشد، حریفش دنیل کورمیر خواهد بود و انگانو برای رسیدن به کمربند باید بیشتر صبر کند. اما اگر استیپه میوچیچ قصد بازگشت به قفس را نداشت، انگانو و کورمیر می توانند بر سر کمربند به جدال با یکدیگر بپردازند.

دنیل کورمیر در همین رابطه گفت: “این در صورتیست که استیپه نخواهد مبارزه کند. اگر او مبارزه نکند، انگانو تایتل فایت را به دست می آورد. اگر کسی با انگانو بر سر مبارزه کند آن شخص من هستم. من با شما صادق خواهم بود، با تمامی احتراماتی که برای انگانو قائلم ولی من از مبارزه با او ترسی ندارم. من با هر کسی در هر زمانی مبارزه می کنم. من فرانسیس را دوست دارم و فکر می کنم او یک شخص دوست داشتنی است.”

اما برای DC نبرد سوم برابر میوچیچ بسیار ایده آل به نظر می رسد. او و استیپه برابر هم هر کدام یک بار پیروز و یک بار مغلوب شده اند و نبرد سوم از این حیث بسیار حساس خواهد بود. کورمیر هم می خواهد پس از برد در مبارزه سوم و گرفتن شکست قبلی به عنوان قهرمان از مبارزه در دنیای قفس بازنشسته شود.

“دوست دارم که مبارزه سومم را برابر میوچیچ انجام بدهم. اما اگر استیپه مبارزه نکند، آنها (یو اف سی) او را همانند هنری سهودو خلع عنوان می کنند و فرانسیس و من بر سر کمربند مبارزه می کنیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز