نگاهی به فایت کارت UFC 248

اسرائیل آدسانیا و یوئل رومرو در تیتر مبارزات این رویداد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

17:20 13/اسفند/1398
شناسه خبر: ۴۹۰۵

به گزارش mma.ir، رویداد بزرگ UFC 248 بامداد یکشنبه ۱۸ اسفند ۹۸ به میزبانی T-Mobile Arena لاس وگاس برگزار می شود.

در مهمترین مبارزه این مسابقات که نبرد بر سر عنوان قهرمانی میان وزن یو اف سی است، اسرائیل آدِسانیا (۱۸-۰) مدافع عنوان قهرمانی این دسته به مصاف یوئل رومرو (۱۳-۴) کوبایی قهرمان اسبق کشتی جهان و دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۰۰ سیدنی در رشته کشتی آزاد خواهد رفت. این اولین ماموریت دفاع آدسانیا از کمربند قهرمانی خود پس از پیروزی بر رابرت ویتاکِر (قهرمان سابق) است. یوئل رومرو ملقب به “سرباز خداوند” در دو مبارزه آخر خود دو شکست را تجربه کرد (برابر پائولو کاستا و رابرت ویتاکر) که آمار ناامید کننده ای برای او محسوب می شود ولی با این وجود جواز مبارزه بر سر عنوان قهرمانی را از جانب سازمان به دست آورد و اکنون این فرصت را دارد تا با تکیه بر مهارتهایش در کشتی و قدرت بدنی بالای خود اولین شکست آدسانیا را رقم بزند البته این اتفاق هرگز به این آسانی نخواهد بود.

در نبرد ماقبل مبارزه اصلی این رویداد هم شاهد مبارزه عنوان قهرمانی دسته کاه وزن زنان UFC بین ژانگ ویلی (۲۰-۱) قهرمان جدید این دسته از چین و یوانا یدرژیچیک (۱۶-۳) قهرمان اسبق این دسته از لهستان خواهیم بود. مگنوم چینی در مبارزه آخر خود موفق شد جسیکا آندراد برزیلی را با قدرت شکست دهد و کمربند قهرمانی را به دست آورد. با شایع شدن بیماری کرونا ویروس در چین او کمپ تمرینی خود را از کشورش به لاس وگاس در امریکا منتقل کرده و در آنجا به تمریناتش ادامه می دهد تا برای اولین دفاع از کمربند قهرمانی مهیا شود.

در یک مبارزه حساس و دیدنی از دسته سبک وزن این رویداد هم شاهد تقابل بن ایل داریوش (۱۷-۴-۱) و دراکار کلوزه (۱۱-۱-۱) خواهیم بود. داریوش مبارز آشوری متولد ارومیه سال گذشته عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. او موفق شد درو دوبر و فرانک کاماچو را با سابمیشن شکست و رکورد سه پیروزی پیاپی را داراست واکنون به دنبال چهارمین پیروزی پی در پی و همچنین کسب اولین برد خود در سال ۲۰۲۰ است. در سمت مقابل مبارز ۳۱ ساله امریکایی هم همانند داریوش رکورد سه پیروزی پیاپی را در اختیار دارد با ابن تفاوت که او در سال گذشته میلادی تنها یک مبارزه انجام داده است.

به هر روی برنامه کامل مبارزات رویداد UFC 248 بدین ترتیب می باشد:

مبارزات مقدماتی اول:
خروس وزن: دانا باتگِرِل برابر گیدو کانِتی
کاه وزن زنان: امیلی ویتمایر برابر پولیانا ویانا

مبارزات مقدماتی دوم:
میان وزن: جرالد میرشارت برابر درون وین
میان وزن: رادولفو ویرا برابر ساپاربِک صفروف
سبک وزن: مارک مَدسِن برابر آوستین هابِرد
خروس وزن: شان اُ مالی برابر خوزه آلبرتو کوینونز

مبارزات اصلی:
ولترویت: الکس اُلیویرا برابر مکس گریفین
ولترویت: نیل مَگنی برابر لی جیانگلیانگ
سبک وزن: بن ایل داریوش برابر دراکار کلوزه
مبارزه عنوان قهرمانی کاه وزن زنان: ژانگ ویلی برابر یوانا یِدرژیچیک
مبارزه عنوان قهرمانی میان وزن: اسرائیل آدسانیا برابر یوئل رومرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز