نیازی برای متقاعد کردن کسی ندارم!

فرانسیس انگانو پس از غلبه بر دوس سانتوس منتظر گام بعدیست.

15:52 12/تیر/1398
شناسه خبر: ۱۴۷۵

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، فرانسیس انگانو (۱۴-۳) فایتر سنگین وزن کامرونی پس از پیروزی برابر جونیور دوس سانتوس ، اکنون سه پیروزی پی در پی را به دست آورده و انتظار می رود بار دیگر به دریافت تایتل شات نزدیک شده باشد و می بایست خود را برای مبارزه برابر برنده مبارزه دنیل کورمیر و استیپه میوچیچ آماده کند.
پس از مبارزه انگانو برابر دوس سانتوس وقتی از او سوال شد که آیا او اکنون برای اثبات خود می بایست یک کشتی گیر نخبه چون دنیل کورمیر یا فایتری چون استیپه میوچیچ را شکست دهد؟!با این پاسخ انگانو مواجه گردید.
“من نیازی به متقاعد کردن کسی ندارم. من فقط باید به قفس بروم و مبارزه کنم. تنها چیزی که مردم را متقاعد می کند نتیجه مبارزات است. مهمترین چیز در مبارزه این است که شما به میدان بروید و هر چه در توان دارید را برای مبارزه بگذارید. چون واقعاً چیزی آزاردهنده تر و دردآورتر از این وجود ندارد که احساس کنید تمام چیزی را که می توانستید انجام دهید را در مبارزه انجام ندادید. فکر می کنم این بزرگترین شکست برای یک فایتر است.”
انگانو در حال حاضر رکوردش را به ۱۴-۳ ارتقا بخشیده و امیدوار است تا نفر بعدی که تایتل شات سنگین وزن را دریافت می کند او باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز