نیکوکاری “جونز” در آستانه کریسمس

قهرمان دسته نیمه سنگین وزن UFC در اقدامی خیرخواهانه به بی خانمانان آلبوکرکی اقلامی به ارزش بیست هزار دلار اهدا کرد.

16:41 07/دی/1398
شناسه خبر: ۴۴۱۴

به گزارش mma.ir ، با شروع زمستان و فصل سرما گویا اقدامات ارزشمند و خیرخواهانه جامعه ام ام ای هم آغاز شده است. اخیراً جاستین گِیجی بدهی هایی را که دانش آموزان مدرسه ای در کلورادو بابت غذایشان داشتند حساب کرد و حالا جان جونز هم به سهم خودش برای نیازمندان شهر آلبوکرکی ایالت نیو مکزیکو اقدام خیرخواهانه ای انجام داده است. جان جونز قهرمان کنونی دسته نیمه سنگین وزن یو اف سی به تازگی ویدیو و تصاویری در صفحات رسمی خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است که در آن به همراه تیمش در حال پخش کردن لباس گرم به نیازمندان و بی خانمانان شهر آلبوکرکی است. جونز در این رابطه زیر پست خود نوشت: “بخشیدن یه نعمت است، گسترش عشق است.”

بنا به گفته KRQE NEWS جونز لباس های گرمی به ارزش کلی بیست هزار دلار به نیازمندام بخشید و همچنین با پیوستن به یک انجمن خیریه محلی در تهیه غذای گرم و اسباب بازی برای کودکان سهیم شده است. دمای شهر آلبوکرکی در زمستان تا ۶- درجه سانتیگراد افت دارد و بیخانمانان این شهر همواره با مشکلات متعددی در این فصل دسته و پنجه نرم می کنند اما اقدام خیرخواهانه جونز باعث شد تا بیش از پانصد نفر از این بی خانمانان حداقل در این زمستان مشکلات کمتری داشته باشند.

لازم به ذکر است که جان جونز خود را برای دفاع از کمربند قهرمانی خود در ۸ فوریه ۲۰۲۰ و در رویداد UFC 247 برابر دومینیک رِیِس آماده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز