هشدار قهرمان وان چمپیونشیپ به امیر علی اکبری!

“طرفداران زیادت باعث به مسلخ رفتنت نشوند!”

13:27 08/شهریور/1399
شناسه خبر: ۵۷۲۴

به گزارش mma.ir ، امیر علی اکبری (۱۰-۱) مبارز سنگین وزن کشورمان پس از پیوستن به سازمان آسیایی وان چمپیونشیپ بلافاصله برای برندون وِرا (۱۶-۸-۰-۱) قهرمان دسته سنگین وزن این سازمان خط و نشان کشید و از مسئولان سازمان خواست که مقدمات مبارزه بین آنها را فراهم سازد تا صورت این قهرمان امریکایی-فیلیپینی را له کند.

پس از این صحبت های علی اکبری، برندون ورا در مصاحبه با وبسایت scmp (south china morning post) در مورد مبارزان جدید سنگین وزن از جمله امیر علی اکبری که به سازمان اضافه شده اند چنین گفت: “اوه مرد، قطعاً من این اتفاق را دوست دارم. فکر می کنم که سازمان وان کار فوق العاده ای انجام داد که فایتران مستعد را از سراسر جهان در اینجا گرد آورده است. اینها فایترانی با کلاس جهانی هستند که به اینجا و در جمع خانواده وان چمپیونشیپ آمده اند و همه آنها برای عنوان قهرمانی من با تسلیحات کامل قدم به اینجا گذاشته اند. از این خون تازه تزریق شده به بدن سازمان خوشحالم. با وجود این، برخی از آنها رفتار بسیار غیرمحترمانه ای داشته اند. ما اینجا بازی نمی کنیم پس بهتر است قبل از اینکه دهانتان را باز کنید حداقل در یک رویداد وان چمپیونشیپ مبارزه کنید. به جمع ما خوش آمدی، به سازمان خوش آمدی. اول مطمئن شو که در جمع بهترین ها که فکر می کنی، قرار بگیری تا بعد بتوانی در جایگاهی که من هستم قرار بگیری.”

روی سخنان قهرمان سنگین وزن وان چمپیونشیپ که مبارز سابق یو اف سی نیز هست، به وضوح با امیر علی اکبری مبارز ۳۲ ساله ایرانی است که خواهان مبارزه بر سر کمربند با با برندون ورا در اولین مبارزه خود در سازمان وان چمپیونشیپ شده بود. امیر علی اکبری دو میلیون دنبال کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد و برندون ورا با آگاهی از این موضوع به علی اکبری هشدار داد که مبادا تعداد بالای فالوورهایش باعث شود تا او به مسلخ قدم بگذارد.

“بله، جالبه. او طرفداران زیادی دارد. و همین طرفدارانش باعث شده تا کله اش باد کند. اما باید به او بگویم که هی مرد اجازه نده که طرفدارانت دلیل کتک خوردنت باشند. مطمئن شو که با آمادگی کامل قدم به میدان میگذاری. می دانم که تو فایتر خوبی هستی. می دانم که آدم بزرگی هستی. همه اینها را می دانم. ذهنت را درست کن چون وقتی که بیایی من قار نیست با تو بازی کنم. تو درباره له کردن صورت حرف می زنی؟ بسیار عالی. به وان چمپیونشیپ خوش آمدی. این گوی و این میدان.”

2 پاسخ به “هشدار قهرمان وان چمپیونشیپ به امیر علی اکبری!”

  1. حمید غلامی چهکند گفت:

    متاسفانه غرور کاذب این قهرمان ما باعث شکستش شد …علی لیاقت بهترین هارو داره اگه تن به غرور نمیداد و برای سربلندی میجنگید …همانند گذشته

  2. علی گفت:

    من موافق کری خوندن نیستم
    طرفدار نظر حسن یزدانی هستم که میگه همه چی روی تشک کشتی مشخص میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز