والنتین مولدافسکی قهرمان موقت سنگین وزن بلاتور شد

مبارز اوکراینی-روسی با عبور از سد تیموتی جانسون ضمن دستیابی به کمربند قهرمانی موقت به یازدهمین پیروزی دوران حرفه ای خود نیز دست یافت.

13:38 05/تیر/1400
شناسه خبر: ۶۸۰۲

به گزارش mma.ir ، رویداد Bellator 261 بامداد شنبه به میزبانی سالن Mohegan Sun Arena شهر آنکازویل ایالت کنتیکت امریکا برگزار شد.

در تیتر مبارزات این رویداد و از دسته سنگین وزن والنتین مولدافسکی و تیموتی جانسون به مصاف یکدیگر رفتند که پس از پنج راند مبارزه این مولدافسکی بود که حریف امریکایی را از طریق رای متحد داوران شکست داد و عنوان موقت قهرمانی سنگین وزن بلاتور را در اختیار گرفت. او با ابن برد رکورد خود را به ۱۱-۱ ارتقا بخشید. همانطور که می بینید تنها یک شکست در کارنامه مولدافسکی دیده می شود که آن هم مربوط به مبارزه او برابر امیر علی اکبری می باشد که به سال ۲۰۱۶ و تورنمنت رایزین در ژاپن برمی گردد که مبارز کشورمان با رای غیر متحد داوران موفق شد این مبارز را مغلوب کند.

اما دلیل اینکه سازمان تصمیم به برگزاری نبرد سر یک کمریند قهرمانی موقت این بود که رایان بیدر قهرمان اصلی سنگین وزن بلاتور در حال حاضر در تورنمنت جایزه بزرگ نیمه سنگین وزن حضور دارد و به همین دلیل نمی تواند مجدداً به سنگین وزن باز گردد و از کمربند قهرمانی سنگین وزن خود دفاع کند. بلاتور نیز تصمیم گرفت که تا بازگشت بیدر به دسته سنگین وزن، یک قهرمان موقت را برای این وزن مشخص کند.

اکنون انتظار می رود که رایان بیدر و والنتین مولدافسکی در یکی از رویدادهای آینده بلاتور با هم رو در رو شوند تا کمربند قهرمانی سنگین وزن را یکی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز