واکنش علی‌اکبری به ادعای کاپیتان پیشین تیم ملی کاراته

امیر علی اکبری در خصوص ادعا و اتهامات کاپیتان پیشین تیم ملی کاراته علیه خود توضیح داد.

17:57 15/فروردین/1401
شناسه خبر: ۷۲۹۹

به گزارش mma.ir ، مازیار الهامی که در سالیان اخیر فعالیت خود را در ورزش MMA آغاز کرده است، در روزهایی گذشته در صفحه شخصی خود در فضای مجازی مدعی شد که سه نفر از اراذل و اوباش به سرکردگی امیر علی اکبری با او درگیر شدند.

امیر علی اکبری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در خصوص ادعای الهامی اظهار داشت: نمی‌دانم اینستاگرام و جذب مخاطب چه چیزی دارد که برخی آدم‌ها دست به هر کاری می‌زنند. البته به این مسائل عادت کردم و در سه گذشته  انواع و اقسام حرف‌ها را در خصوص من در فضای مجازی گفتند و هیچ وقت نیز پیگیری نکردم، اما دیگر گَند کار را در آوردند. این بار حتماً این موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهم کرد تا یک بار برای همیشه ریشه‌کن شود.

وی در خصوص اینکه این جور اتهامات از سوی قهرمانان علیه یکدیگر کمتر سابقه داشته است، گفت: واقعاً نمی‌دانم در سه سال گذشته چه اتفاقی افتاده است که برخلاف محبت خانواده رزمی بخش کوچکی از این خانواده در فضای مجازی تلاش می‌کنند با انواع و اقسام اکاذیب جایگاه‌ام را در میان مردم خراب کنند. به قول معروف خدا داده را خدا خواهد و من نیز هر چیزی دارم از لطف خدا و اهل بیت است و بعد از این نیز همین خواهد بود. هیچ کسی نمی‌تواند کسی را بالا یا پایین ببرد، اما این بار قصد دارم این موضوع را به صورت جدی از طریق مراجع قضایی پیگیری کنم تا ریشه‌کن شود.

قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان در خصوص انتصاب سه نفر اراذل و اوباش از سوی الهامی به او عنوان کرد: فکر می‌کنم ایشان فیلم سینمایی زیاد می‌بیند و این مسائل زائده تخیل او است. اینکه سه آدم ۱۲۰ کیلویی با او درگیر شده باشند یک مقدار خنده‌دار است. امیدوارم در مراجع قضایی که ایشان را دیدم توضیح کافی برای حرف‌ها و ادعاهای خود داشته باشد.

علی اکبری با تاکید بر اینکه فعالیت او و الهامی در MMA هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارد، گفت: ایشان نه در وزن من و نه در سطح و سازمانم است. حتی یک زمانی پیش من تمرین کرده است و او را برای مسابقه آماده و تَر و خشک کردم، اما هر جا نشسته پشت من بد گفته است و این حرکت نیز آخرین اقدام او بود. امیدوارم خدا او را به راه راست هدایت کند.

وی تصریح کرد: الهامی دست به یک چیزهایی انداخته است که حتی خدا را هم خوش نمی‌آید. اعتقاد من برای خودم و دلم است و نمی‌دانم چرا دوست دارد این موضوع را خراب کند. واقعاً نمی‌دانم این افراد چه مشکلی با اهل بیت دارند و امیدوارم خدا خودش جواب آنها را بدهد.

ورزشکار MMA کشورمان در خصوص برنامه مبارزاتی خود در سازمان “وان چمپیون” گفت: قرار بود ۲ اردیبهشت بازی داشته باشم و به همین جهت با علیرضا استکی تمرینات خود را شروع و خیلی سفت و سخت تمرین می‌کردیم، اما متاسفانه حریف اعلام آمادگی نکرد و تاریخ مسابقه به تعویق افتاد. در این شرایط یک مقدار تمرینات را کاهش دادم تا زمان مسابقه بعدی اعلام شود. هنوز سازمان در خصوص حریف آینده‌ام چیزی به من نگفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز