پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم‌های ملی MMA؛ استکی: برای کمک آمدم!

علیرضا استکی پس از انتخابی عجیب به‌عنوان سرمربی تیم‌های ملی انجمن MMA، گفت: پس از سال‌ها کار کردن با امیر علی‌اکبری و تجربیاتی که داشتم، برای کمک به این رشته آمدم.

17:51 25/بهمن/1401
شناسه خبر: ۸۲۱۵

امروز سه‌شنبه طی حکمی از سوی یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، علیرضا استکی به‌عنوان سرمربی تیم‌های ملی MMA کشورمان منصوب شد.

وی بیش از چهار سال سرمربی تیم ملی بوکس بود که چندی پیش و پس از تغییراتی مدیریتی در فدراسیون، جای خود را به حسین نهرودی داد.

استکی در گفت‌وگویی کوتاه در خصوص حضورش در تیم‌های ملی MMA گفت: امروز با مسئولان فدراسیون رزمی جلسه‌ای داشتم و حکم سرمربیگری به من داده شد.

وی گفت: این رشته مثل بوکس نیست که بخواهیم اردوهای متوالی داشته باشیم و چند روز قبل از هر رویداد، تمرینات را آغاز می‌کنیم!

استکی توضیح داد: تجربیات خوبی از کار کردن با امیر علی‌اکبری در MMA دارم و فکر می‌کنم موفقیت‌های مختلفی نیز به دست آوردیم. برای کمک به این رشته آمدم و امیدوارم موثر باشم. MMA وسعت زیادی دارد و اکنون بیش از ۲۰۰ هزار نفر در ایران درگیر آن هستند.

2 پاسخ به “پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم‌های ملی MMA؛ استکی: برای کمک آمدم!”

  1. سید جواد موسوی فرد گفت:

    آخه کجا ام ام ای تیم ملی داره که ما میخواهیم داشته باشیم؟؟؟؟؟؟ مگر در چنتا سازمان بدردنخور 😆😆😆😆 همین بلا رو سر جوجیتسوبرزیلی هم آوردن دقیقا و جالبه خود برزیلی تیم ملی جوجیتسوبرزیلی نداره اما ما دوتا داریم 😄😄😄😃😃😃😃😃 بابا بفهمین فرق رشته های سازمانی با فدراسیونی رو لطفا مسئولین عزیز

  2. سید جواد موسوی فرد گفت:

    چرا متن من منتشر نشده؟؟؟ چی شده به مسئولین و همچنین مدیرای سایت شما برخورد؟؟؟؟ خوب تقصیر من چیه فرق رشته های سازمانی با فدراسیونی رو نمیدونین 😉😉😉 آخه تیم ملی برای رشته ای که فدراسیونی نیست؟؟؟؟؟ مگه میشه؟؟ مگه داریم؟؟؟ بیخیال خداوکیلی 😎😎😎 تیم ملی mma؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز