چندلر پس از قبول فایت با پویریر: منتظر کانر ماندن عاقلانه نبود!

«مایکل چندلر» توضیح داد که چرا منتظر مبارزه با «کانر مک گرگور» نشده است!

12:54 22/شهریور/1401
شناسه خبر: ۷۷۳۹

چندلر امیدوار بود که مک گرگور پس از بهبود از شکستن پایش به هشت ضلعی بازگردد، اما قهرمان سابق Bellator در نوامبر با داستین پویریر مبارزه خواهد کرد.

مایکل چَندلِر, همچنان امیدوار به رویارویی با کانر مک گرگور است، اما فکر می‌کند که “عاقلانه”نیست که منتظر بازگشت ستاره UFC در آینده ای نامشخص باشد. چندلر برای مبارزه با مک گرگور، قهرمان سابق دو وزن UFC، پس از آن که «بدنام ایرلندی» اخیراً پس از استراحت در سال گذشته به تمرینات بازگشته بود، اصرار داشت. بازگشت او به هشت ضلعی پس از آن که ظاهراً برای چهارمین بار در شش سال گذشته اعلام بازنشستگی کرد، زیر سوال رفت و توییت کرد: “MMA، هرگز فراموشت نمی کنم! مک گرگور در بازگشتش به UFC به مبارزه چندلر مرتبط بود، اما در حال حاضر از مبارزه خارج شده وچندلر در عوض در UFC 281 در نوامبر با رقیب قدیمی مک گرگور، داستین پویریر روبرو خواهد شد.

چندلر اعتراف کرد که بخشی از تصمیم او برای رویارویی با پویریر به جای مک گرگور به دلیل تاریخ نامشخص بازگشت کانرمک گرگور بود. اگر تضمینی بود، «این مبارزه قطعاً انجام میشد »، چندلر گفت: من مشکلی نداشتم که چند ماه دیگر منتظر بمانم، تا ژانویه، فوریه، حتی مارس سال آینده، اما این ورزش، هنرهای رزمی ترکیبی است. هر روز چیزهای زیادی تغییر می کند ، وی ادامه داد: شایعاتی در مورد مبارزه او با فلوید می ودر هم وجود دارد، شایعاتی وجود دارد که او هرگز برنمی گردد، شایعاتی در مورد بازگشت او تا پایان سال وجود دارد. ما نمی دانیم کانر چه زمانی باز میگردد. بنابراین با این میزان عدم اطمینان، واقعا عاقلانه نبود که منتظر او بمانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز