کامارو عثمان : خورخه ماسویدال لایق مبارزه نیست!

کامارو عثمان حریف خود خورخه ماسویدال را در جایگاه مبارزه تایتل شات ندانست و از عملکرد وی در سازمان انتقاد کرد.

19:31 24/اسفند/1398
شناسه خبر: ۴۹۷۲

به گزارش mma.ir ، خورخه ماسویدال با پیروز های اخیر در UFC و کسب کمربند BMF سازمان ، به یکی از ستاره های این روزهای یو اف سی تبدیل شده است.اما، کامارو عثمان نظری متفاوت دارد و معتقد است ماسویدال ، لیاقت عنوان هایی که اخیراً به دست آورده را ندارد. عثمان در رابطه با این موضوع گفت : “مطمئناً می خواهم با ماسویدال بجنگم. موارد زیادی تبلیغات کذب و غلو آمیز در مورد وی وجود دارد. من هم میخواهم پول بگیرم… او چگونه مدعی شماره یک است؟ فقط به خاطر تبلیغات فریب دهنده؟ “

ماسویدال برای مبارزه با کانر مک گرگور علاقه ی زیادی نشان داد.البته وی بیش از توجه به مبارزه برای عنوان قهرمانی UFC به خاطر چکی که او بدست خواهد آورد برای انجام این مبارره تلاش می کند. با این حال، رئیس‌UFC ، دینا وایت گزارش داد که مبارزه‌ای بین خورخه ماسویدال و کامارو عثمان در ماه ژوئیه برگزار خواهد شد.

عثمان احساس می کند ،ماسویدال لایق تایتل شات نیست ، زیرا او مبارزان برتر این دسته را شکست نداده است. وی گفت :” شما نمی‌توانید به من بگویید که او (ماسویدال) پنج فایتر برتر را مغلوب کرده است تا ثابت کند که مدعی شماره یک است.” اما ،به نظر می رسد اظهارات عثمان، اندکی فراتر از واقعیت رفته چرا که ماسویدال مبارزات خود را در مقابل حریفانی چون بن اسکرن، درن تیل ، دونالد سرونی و اخیراً نیت دیاز ،پیروز شده است و رقیبی جدی برای عثمان محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز